پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2091
  • 0

با ارسال نامه ای صریح و سرگشاده به استاندار لرستان صورت گرفت

مخالفت شورای اصلاح طلبان پلدختربا انتصاب احتمالی فرماندارحاشیه دار

شورای اصلاح طلبان پلدخترمخالفت صریح خودرا با انتصاب فرماندارحاشیه داراعلام کرد

 

شورای اصلاح طلبان پلدختر طی نامه ای سرگشاده به استاندارلرستان مخالفت صریح خود را با انتصاب فرماندارحاشیه داراعلام کرد


به گزارش بالاگریوه شورای اصلاح طلبان شهرستان پلدختربا ارسال نامۀ مهمی به استاندارلرستان مخالفت صریح خودراباجابجائی نورالدین درمنان فرماندارفعلی واحتمال انتصاب یک فردحاشیه دار اعلام کردند.


متن نامه شورای اصلاح طلبان شهرستان پلدختر به استاندار لرستان به شرح زیر است:


محضر استاندار محترم لرستان مهندس بازوند  


ضمن عرض سلام و تحیات بدینوسیله ما اعضای شورای اصلاح طلبان شهرستان پلدختر و نیروهای حامی دولت تدبیر و امید حمایت قاطع و همه جانبه خود را از حضرتعالی اعلام نموده و از زحمات بی شائبه جنابعالی در راستای توسعه همه جانبه استان لرستان کمال تشکر و قدردانی را داریم.بدون شک تلاش های خستگی ناپذیر و پردامنه دار جنابتان باعث دستاوردهای عظیمی برای توسعه استان شده آن چنان که انتخاب استان لرستان بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کل کشور نتیجه عملکرد موفق حضرتعالی در راستای عمل به بحث اقتصاد مقاومتی که از منویات جدی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در حوزه اقتصاد است،می باشد.همچنین انتخاب حضرتعالی بعنوان سخنگوی استانداران کل کشور در محضر رئیس جمهور مایه مباهات حامیان دولت در استان لرستان بوده به گونه ای که به اذعان همگان عملکرداقتصادی حضرتعالی در حوزه استان لرستان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بی نظیر بوده است.  

     
علاوه براین حمایت قاطع حضرتعالی ازمدیران حامی دولت دراستان وعزل و نصب های مدیران جدید همسو بادولت نشان ازتوجه جدی به نیروهای سیاسی حامی دولت و عملکرد سیاسی ستودنی جنابعالی دارد.همچنین انتخاب محور خرم آباد_ پلدختر بعنوان محور نمونه گردشگری نشان از توجه ویژه جنابعالی به رشد و توسعه شهرستان پلدختر داردکه برخود واجب می دانیم مراتب سپاس و امتنان خود را به عرض برسانیم.

 

درادامه این نامه آمده است اما علیرغم سپاسگزاری فراوان جهت اقدامات انجام گرفته حضرتعالی،آنچه امروزنیروهای حامی دولت در شهرستان پلدختر را نگران ساخته است زمزمه هایی مبنی بر تغییر مدیریت سیاسی و ارشد شهرستان پلدختر است و آنچه موجب نگرانی بیشترشده ،گزینه جانشینی فرمانداری پلدخترآقای "نعمت دستیاری"است .

 

ازاین رو مااصلاح طلبان و حامیان دولت با اجماع کامل به دلایل مشروحه زیرمخالفت قاطع و همه جانبه خود رابا انتخاب نعمت دستیاری به عنوان فرماندار جدیدپلدختراعلام می داریم:

 

1_عدم همراهی نامبرده درانتخابات هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی با کاندیدای لیست امید

 

2.حمایت وهمراهی علنی و همه جانبه ازکاندید ای لیست لیست ائتلاف اصولگرایان سید "حمیدرضا کاظمی"

 

3.حرکت درجهت تخریب وتضعیف شخصیت حقیقی و حقوقی مدیران منتسب به دولت تدبیرو امید درحوزه شهرستان پلدختر ازطریق همراهی بانماینده اصولگرای شهرستان

 

4.عدم دارابودن پایگاه اجتماعی و قومی در بین توده مردم در سطح شهرستان

 

5.عدم دارابودن هویت سیاسی مشخص وپایداربه گونه ای که ایشان جزنیروهای معلوم الحال سیاسی شهرستان بوده وازشورای اصلاح طلبان نیزاخراج گردیده است وبه لحاظ سیاسی دارای شخصیتی ناپدیدارمی باشدکه این عامل خودباعث گردیده است نامبرده ازلحاظ پایگاه سیاسی دربین فعالان سیاسی چهره ای غیر موثر و منزوی محسوب شود.

 

6.سرخوردگی نیروهای حامی دولت و بدنه اجتماعی جریان اصلاحات و اعتدال حامی دولت در صورت انتصاب ایشان به عنوان فرماندار شهرستان ،چرا که استقلال رای و سرسپردگی ایشان به نماینده و نیروهای اصولگرا نزدمردم امری هویداو آشکارمی باشد.

 

لذاازشما استاندار محترم که همراه وحامی نیروهای طرفداردولت هستیداستدعا می نماییم که درراستای دفاع ازحقوق دولت تدبیرو امید،تقویت نیروهای حامی دولت و افزایش امیددربین بدنه اجتماعی حامیان دولت (فعالان سیاسی وتوده مردم)با چشم پوشی ازگزینه فوق الاذکر "نعمت دستیاری"یک باردیگرفعالان سیاسی و مردم رابه همراهی بادولت تدبیرو امید در انتخابات سال 96امیدوار سازید.

 

لازم به ذکراست در صورت انتصاب نامبرده درجایگاه فرمانداری پلدختر،فعالان سیاسی و بدنه اجتماعی منتسب به جریان اصلاحات و اعتدال سرخورده شده و بدون شک پایگاه دولت در شهرستان تضعیف می گرددوقطعآ این امر باعث ریزش آرا و عدم همراهی مردم با رئیس جمهور محترم در انتخابات پیش رو خواهدشد.

 

همچنین باتقدیرازجنابعالی ضمن عدم انتصاب نعمت دستیاری به سمت فرمانداری پلدخترخواهان بازگشت وی به آموزش و پرورش می باشیم.

 

در پایان آرزوی توفیق و پیروزی روز افزون دولت تدبیر و امید و حضرتعالی در خدمت رسانی به مردم محروم لرستان را از خداوند متعال خواهانیم.
"شورای اصلاح طلبان شهرستان پلدختر و معمولان"

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • جودکی
    • 8 شهریور 1395 07:17
    • 0
    درجواب آقای پوررشنو
    سلام.بازهم میگم وقتی کسی واردحزب یاشورایی شدطبق اساسنامه بایدفعالیت کند.باید رای اکثریت را بپذیرد یا رسما از عضویت انصراف دهد.شخص مورد مناقشه همراه باسه نفردیگر رای شورا را نپذیرفته و ازشورا هم استعفا ندادندکه منجربه اخراج آنهابا اعلام دلایل اخراج شد
    وحالا هم برای گرفتن مسولیت درشهرستان شورادلایل اخراج آنها رابه تشکیل دهندگان شورابیان میکند
    موفق باشید
    • محمد پوررشنو
    • 7 شهریور 1395 20:56
    • 0
    جناب جودکی عزیزسلام برشما
    ازبدل توجه شما سپاسگزارم اما اگرخوب به متن کارمندبرادرت توجه کرده باشید ،در آنجانوشته شده جریان طومار نویسی و تخریب وانحصار طلبی وحذف رقبابه هر شیوه ای مورد انتقاد است و به هیچوجه به مفهوم حمایت ازشخص مورد اشاره چیزی نگاشته نشده است. معتقدم نخبگان دانا توانای متعهد شهر راکه اتفاقا کم هم نیستند شناسایی کنیم و درجاهایی که بایدحامیشان باشیم. اگر پیراهنی سفیدو تمیزاست با ذره بین بدنبال پیداکردن لکه ای بران نگردیم. اینچنین مردان و زنان متخصص ومتعهد دردیارمان کم نیستند. جهت گیری های سیاسی تنها ملاک نباشد. رای مردم نتیجه کارستادها نیست .هر فرداز این ملت خودیک ستاد است آگاه و باشرف. رای انها بیش از آنکه نتیجه فعالیت فلان رئیس ستاد و دارو دسته باشدنتیجه تفکر و انتخاب خودشان است. اگر فردی در پلدختر مدعی شود فقط توانسته به تنهایی درپانصد رای مردم تاثیر مثبت گذاشته می بایستی به صداقتش شک کرد.مردم حقوق خود رامی دانندو هرکس که بیشتر در تحقق حقشان تلاش کندمورد وثوقشان خواهدبود مگرخلاف ان ثابت شود.خدمتتان عرض می کنم بنده بعنوان فردی اصولگرا ازهرکس که صادقانه توان خودرادرجهت احقاق حق مردم و رفاه و آسایش آنان و تحکیم دین و اخلاقیات تلاش کنددرحدبضاعتم حمایت می کنم .
    من باطومار نویسی مخالفم چون در لوای چندحرف حساب ده ها حرف ناصواب زده می شود که باعث گمراهی مردم می شود.اگر کسی شایسته نیست راه حل طومار نویسی نیست .طومار فرصت دفاع را از مخاطبش می گیرد .قضاوت ناصحیح دیگران را سبب می شود.
    • حودکی
    • 7 شهریور 1395 13:58
    • 0
    در جواب آقای پوررشنو
    با سلام
    هر شورا یا حزبی اصول و قواعدی دارد که اعضا هم متعهدبه تمیکن خردجمعی هستندو درصورت مقابله با قواعد شورا و حزب ازشورا حذف میشوندمثل یک تیم فوتبال که مربی بازیکن ضعیف راتعویض میکند
    ازلحاظ بومی گرایی فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان بومی شهرستان پلدختر هستند
    واز لحاظ تخصص فرماندارشهرستان پلدخترنیروی وزارت کشور است در حالیکه آقای دستیاری معلم ورزش هستند 
    از لحاظ سیاسی ایشان سال 86همراه و مشاور دکترکایدی بود و سال 90شد بار و مشاور آقای کاظمی،پس ایشان ثبات تفکر سیاسی ندارد و ثابت شده است که بخاطر پست و مقام ...........
    ایشان در سال92شد رییس ستاددکتر روحانی و درسال 94درمقابل لیست امیدکه حامیان دکتر روحانی بودندایستاد،و این یعنی تغییروگردش بسمت پست و مقام 
    حالا هم اگر ادعای خدمت به مردم و کمک به موفقیت دولت تدبیر و امید دارد در انتخابات 96همراه با نماینده ای که ادعای حامی دولت بودن دارد به ستاددکتر روحانی درپلدختر و معمولان تشریف بیاورندتا برادری خودرا به جریان فکری قبلی خود ثابت نمایند 
    موفق باشید
    • محمد پوررشنو
    • 6 شهریور 1395 21:32
    • 0
    با سلام
    اصولگرایی و اصلاح طلبی هر دو در نظام جمهوری اسلامی معنی و مفهوم پیدا می کنند. این دو جریان و البته جریان های نوظهور بخشی از این نظامند . بدون خروش  نظام اسلامی این گروه ها نمی توانند جریان نام بگیرند. در واقع هر کدام بخشی از آنند نه کلیت آن. پس زمانی ارزشمندند که با جریان کلی نظام هماهنگ باشند. هر بخش از این جریان ها بخواهد راهی دیگر در پیش گیرد به سرمنزل نخواهد رسید وای به روزی که بخواهد عکس ان طی طریق کند .اما گه گاه برخی از افراد که اتفاقا در همه گروه ها نیز پیدا می شوندکم توجه به اصل اهداف نظام بدنبال اهداف کاملا مشخصی می گردند که جز دلسردی و دلخوری مردم چیزی عاید ی ندارد. نمونه بارز این تفکرجریان طومار نویسی های پیاپی برخی دوستان علیه همفکران قبلی خود که البته خود در طومار نویسی ید طولایی دارند است. اینکه فرد مورد نظر دوستان شایستگی این منصب را دارد یا خیر مورد بحث نیست بلکه نفس عمل دوستان است که مهم است. این عزیزان نشان می دهند بیش از مصلحت مردم و البته خدمت به آنان تفوق جریان خود را مهم می دانند و در واقع نوعی انحصار طلبی محض را به ذهن ناظران خاطر نشان می کند. جریانی که نمی تواند تحمل کوچکترین مخالفتی را با برنامه های خود بپذیرد حتی اگر این فرد یا گروه دوستان دیروز باشند. ما برای همه جریان اصلاح طلب مقید به نظام اسلامی و ولایت فقیه احترام ویژه قائلیم و معتقدیم اگر امروز فردی از این دیار توانایی اداره شهرستان را دارد بهتر است به او فرصت داده شود ولو بر خلاف میل و خواست ما حرکت کند. بگذارید این سد شکسته شود. به قول ان برادر مبلغ گرگ بورد اما گرگ ما لگه کنه خود بورد. بخدا فرزندان این دیار بسیار توانایند این فرد نشد یکی دیگر. اما از این دیار. مرد مردانه نخبگان شهر را بخاطر توانایی هایشان حمایت کنید نه دائم به تخریب همدیگر بپردازید. قصدم حمایت از فرد مورد مناقشه نیست اما معتقدم اگر میدانیم در این دیار متخصصان متعهد داریم بی حب و بغض از شان دفاع کنیم . بگذارید کارمان بجایی نکشد که برای دست یافتن به یک پست و مقام سر از جلسات پیدا و پنهان شهرهای همجوار در آوریم و ان ها را واسطه کنیم.
    • جوان پلدختری
    • 6 شهریور 1395 14:00
    • 0
    سلام. آقای احمدی بنظرم اینقدر تنورجریان اصلاح طلبان رو داغ نکنید یکبار هم بهتون گوشزدکردم.یا خدایی ناکرده خط و خطوطتون عوض شده ما نمیدانیم. (دوتا از این طومار نویسان و امضاء کنندگان .اصلا ولایت فقیه رو قبول ندارندو جزء سران فتنه هستند.....)شما که اصولگرا هستی پس چکار با اصلاح طلبان دارید؟؟؟نکنه کامنت رو نزنید.....ازطرف خانواده شهداء
    ===
    بالاگریوه
    باسلام به این کاربرمحترم
    دوست داشتیم خودتان را با اسم واقعی معرفی می کردید تا فضای بحث را بازبکنیم تامعلوم شود چه کسانی خط و خطوط و یا رنگ عوض می کنند.
    مگر ما سراغ دوستان اصلاح طلب رفته ایم که بیایندو درموردفلان حرکت سیاسی یا اجتماعی مطلب یا طومار بنویسندکه اینچنین قضاوت ناصوابی کرده اید؟
    آیا اگر زلزله ای بیاید و رسانه ای خبرآن را منتشرکند طرفداروقوع زلزله است؟
    آیا اگر لیدرهای جریان اصلاح طلبی بگویندجریان اصولگرایان پلدختر فلان نامه را نوشته اند یا فلان تجمع را برگزارکرده اند، میشود قضاوت کرد که آنها هم موضع خودرا عوض کرده و اصولگرا شده اند؟
    جهت یادآوری به شما توصیه می کنم طومار معمولا به نامه های ناجوانمردانه و دزدکی و ... اطلاق می شود که علیه فرد یا جریانی تهیه و امضاء می شود و معمولا هم خواسته های خارج از قاعده و قانون امضاء کنندگان درآن گنجانده می شود اما نامه هائی که «بالاگریوه» آن را تجزیه و تحلیل کرده دارای چایگاه قانونی بوده و دیدگاه بخش اعظمی ازیک جریان سیاسی است( هرچند دیدگاه گردانندگان بالاگریوه مغایر با منش سیاسی آن دوستان باشد اما بالاخره اینها واقعیاتی است که وجود دارد)
    اینکه شمای مجازی به نتیجه رسیده اید که فلان تعداد ازنویسندگان این نامه ها ولایت را قبول ندارند ،کاش شما که چنین دغدغه هائی دارید مثل همان اصلاح طلبان که با اسم و رسم نظرات خودرا قلمی کرده اند خودتان را معرفی می کردید تا شاید آن به قول شما طومار نویسان هم درمورد حضرتعالی اعلام نظر کنند.
    • h
    • 4 شهریور 1395 09:28
    • 0
    اصلاح طلب نیستم و طرفدار نماینده هم نبوده و نخواهم شد اگرعمری باقی بماند ولی ای کاش عضو اصلاح طلبان بودم تا بیشترین تلاش خودرا برای این تغیروتحولات صورت گیرد بکارمیگرفتم چون اگر یک دلیل برای باخت ................همین تغیروتحولات است .
    • متحیر
    • 3 شهریور 1395 00:31
    • 0
    باسلام به مدیرسایت وکل بالاگریوه،
    به نظرمن یه چیزی این وسط کمه واون جای خدا دراین انتخاب وانتخاب های این چنینی است چراکه فردی که بایدانتخاب بشه چندشرطلازم دارد که درهیچ یک ازاین شروط خدا وجودندارد.جناب بازوند وافرادمثل بازوندکه در رأس امورات کشورند بایدبداننددرنزدپروردگار عالم اگرکارشان درست باشدازآنها سوال میشود والاعقاب می شوند.پس خون ریخته ی شهدای عزیزکه تا ابدمدیونشان هستیم جوابی نمی خواهند؟ خانواده های این عزیزان  چی؟گرامیان باورکنیداکثراوقات برای وضع شهرم هویزه ی ثانی شهرشهیدشکارچی،چاغروندو...داغدارم.تاکی وتاکجا بایداین حالت اسفبار راتحمل کنیم ؟هرسال به خودمان وعده می دهیم که این بار فرق می کند اماصدحیف از......
    خداعاقبتمان راختم به خیرکند
    • نظری
    • 2 شهریور 1395 23:52
    • 0
    جای تعجب است 
    مدیرسایت که خود را نیروی اصولگرا ومتعهد می داند این نامه سرگشاده را باعنوان فرماندار احتمالی حاشیه دار معرفی می کند
    بند های 1.2.3.این نامه غیر حقوقی است چرا که فرد مذکور مجری انتخابات ودر استانداری مشغول بوده و عدم همراهی با نماینده لیست امید وهمراهی با کاندید اصولگرایان بی معناست .
    بند 4 ما را به یاد آلمان هیتلر می اندازد و شورای به اصطلاح اصلاحات که دم از دموکراسی میزنند به یکباره پایگاه قومی مردمی را وسط می کشند این موضوع افکار فاشیستی این شورارا در ذهنها نشان میدهد.
    بند 5چیزی جز توهین ندارد که از مسلمان بعید است.ثبات سیاسی راافرادی که هر دوره با یک کاندید وخط سیاسی هستند معنا نمی کنند بعضی افراد این شورا در دوره گذشته با کاندید اصولگرا وحتی برنامه ریز او بودند .
    بند6 این افراد خود را قیم و کدخدا مردم می دانند اینطور نیست .این مردم هستند که سرنوشت انتخابات را رقم می زنند نه معامله گران منفعت طلب.
    ====
    بالاگریوه
    هرچه به ذهنتان می رسد درانتقاد یا تأئید محتوای این نامه می توانید بگوئید و بنویسید ، اما درمورد بالاگریوه چون هیچ قضاوتی درارتباط با نامه اصلاح طلبان نکرده سخنتان کذب محض است .
    دلیل استفاده از کلمه احتمالی قطعیت نیافتن این انتصاب تا لحظه انتشار خبربالاگریوه بوده است.
    امیدواریم هیچگاه باعجله و استرس اعلام نظر نفرمائید.
    • جودکی نّژاد
    • 2 شهریور 1395 14:08
    • 0
    در صورت انتصاب ایشان هر گونه عواقب آن بر عهده معاونت .......است که علیرغم موضع آشکار ایشان در حمایت از ...... کماکان اصرار دارند ایشان را در این منصب بگمارند. استاندار اجازه این انتصاب را در این شهرستان ندهد.
    • شهروند
    • 2 شهریور 1395 13:22
    • 0
    باسلام به مدیرسایت-درمطلبی که چندی پیش باعنوان"تذکر"دراین رسانه درج شدوتعدادی ازکامنت های موافق باسایت نیز درج شدنماینده فعلی را غیراصولگرا وانتخاب کنندگان ایشان را بعنوان کاندیدجبهه متحداصولگرایان سرزنش کردند اما درمطلب فوق درمخالفت با فردپیشنهادی برای فرمانداری ؛ازنماینده فعلی بعنوان کاندیداصولگرا ویکی از دلایل مخالفت با فردنامبرده حمایت از نماینده فعلی (کاندیداصولگرا )است .حالا ما کدامیک رابپذیریم؟هرچندبارگذاری صورتجلسه فوق بصورت تلویحی تاییدآن توسط مدیریت سایت است ولی درتناقض باآن مطالب است که نماینده محترم را غیراصولگرا دانسته است.زمانیکه شورای اصلاح طلبان کاندیداصلاح طلب دارندوداشتندومستندا"نماینده فعلی مردم کاندیدجبهه متحداصولگرایان بود دلیلی ندارد هی بگوئیم نماینده اصلاح طلب!!!
    ===
    بالاگریوه
    با تشکر از انتقاد« شهروند» منتقدان و موافقان مطلب « آقای نماینده ای کاش دراعتراض به تخریب حضرت امام «ره» تذکرمی دادید » با مقایسه این دومطلب درخصوص ادعای این کاربر اظهار نظر کرده و پاسخ انتقادمعقول وی را بدهند./ ضمنا انتشار اصل نامه بدون موضع گیری موافق یا مخالف بالاگریوه ،صرفا بخاطر مستند بودن خبر بوده است .
    • احد .م
    • 2 شهریور 1395 13:14
    • 0
    فرمانداری با فرمانبرداری فرق دارد. ...........در حد فرمانداری نیست
    • محمد
    • 2 شهریور 1395 09:31
    • 0
    فرد مذکور زمانی درمقابل طیف نماینده فعلی بود و درسال86اصلاحطلبان را ترغیب کرد تا به دکترکایدی رای دادند ولی چون نتوانست به پست و مقامی برسد آنهم به دلیل متقن اینکه دردولت اصلاحات بخشدارمعمولان بود وحالا واقعا نمیشددردولت دکتر احمدی نژاد پست بگیرد با این حال دکتر کایدی مسولیت اداره تعاون رابه وی پیشنهاد دادو ایشان نپذیرفت و ازآنجائیکه به دنبال پست و مقام در وزارت کشور بود تنها راه در پیوستن به طیف نماینده فعلی یافت و در سال90به اردوگاه این نماینده پیوست و 94نیز همینطور
    بنابراین شورای اصلاح طلبان ایشان و سه نفر دیگر را از عضویت در شورا اخراج کردند ولی هنوز قصد دارند ایشان بعنوان حامی دولت تدبیر و امید در پلدختر فرماندار شود 
    تعجب اینجاست چطور دولت تدبیر و امید میخواهد کسی را به فرمانداری بگمارد که در انتخابات94در مقابل لیست امیدحامیان دولت قرار داشته است ؟؟؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید