پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2079
  • 0

امام جمعه پلدختر :

خبرنگار نبایدابزاری در دست افراد و جریان های سیاسی باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری گفت: خبرنگار بایدامین و با صداقت باشد.و درانجام رسالت خود رضای خدا را مد نظر قراردهد


امام جمعه پلدختر گفت: خبرنگار بایدامین و با صداقت باشد.و درانجام رسالت خود رضای خدا را مد نظر قراردهد


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری بااشاره به 17مردادسالروزشهادت محمودصارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان درافغانستان و روز خبرنگار افزود: ازدیدگاه حضرت امام رحمت الله علیه بزرگ نمایی رویدادها توسط خبرنگار خلاف مصلحت ملت و غش رسانه ها تلقی می گردد.


خطیب جمعه پلدختر با بیان اینکه از نظرمقام معظم رهبری خبرنگاری قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد ، یادآورشد: خبرنگار بایدامین و با صداقت باشد.و در انجام رسالت خود رضای خدا را فراموش نکنند.

 

« سوری » با اشاره به اینکه رسانه ها نباید آلت دست افراد و جریان های سیاسی بشوند تصریح کرد: خبرنگار ورسانه بایدجریان سالم اطلاع رسانی را با صداقت ودر راستای مصالح ملی دنبال نموده و بخاطر منافع مادی حقایق را وارونه جلوه ندهد.


امام جمعه پلدختر به دیدار اخیرجمعی از مردم شش استان کشور از جمله مردم لرستان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : رهبر انقلاب در این دیدارفرمود تجربه برجام بیانگر آن است که مذاکره با آمریکا چیزی جز خسارت به دنبال ندارد و آمریکا همچنان درحال خیانت و بدعهدی است و برجام نتایج ملموسی دراقتصاد کشور و معیشت مردم ما به دنبال نداشت.


حجت الاسلام سوری افزود: رهبر انقلاب در این دیدار فرمود برای رفع دغدغه معیشت مردم مسئولین باید جلوی اشرافی گری و فساد را بگیرند و فارغ از وابستگی های جناحی ، حزبی وسیاسی با متخلفان حقوق های نجومی و حرام خواری برخوردنمایند.


امام جمعه پلدختر افزود: هرچند قبل از مذاکرات هدف ازانجام مذاکره رفع تحریم های ظالمانه وبالطبع بهبود وضعیت معیشت مردم اعلام شده بود اما درعمل می بینیم که نه تحریمی برداشته شده و نه برجام تاثیر ملموسی در معیشت مردم داشته است.


حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه درهرجای دنیاظلم و جنایتی رخ بدهددست آمریکادرآن دیده می شودافزود:کارامریکا درمنطقه وجهان ایجادنا امنی است وآمریکا ئی ها دراین رهگذرحتی به دوستان خود ازجمله ترکیه هم رحم نکرده اند. اما علیرغم این همه قلدری و جنایت، آمریکا به سمت اضمحلال و نابودی پیش می رود.

 

 

وی با تقبیح فرهنگ اشرافی گری و موضوع حقوق های نجومی تصریح کرد: مسئولین بایستی جلوی اشرافی گری و فساد را گرفته و به فکر طبقات مستضعف و متوسط جامعه باشند و بیت المال را دراختیارکسانی که هیچ بوئی ازتدین نبرده اند، قرارندهند.


حجت الاسلام والمسلمین درادامه به سالروزبمباران اتمی هیروشیماوناکازاکی توسط آمریکا اشاره کرد و افزود : علیرغم آنکه کشورژاپن از دو ماه قبل تسلیم شده بود ولی آنها بنا به اعتراف صریح خود برای آزمایش بمب ها ی اتمی بدون اطلاع قبلی بر سرمردم هیروشیما و ناکازاکی ژاپن بمب اتمی ریختند که این بمباران ها بیش از 160 هزارکشته و مجروح  برجای گذاشت.واین درحالی است که حاکمان آمریکا همواره از حقوق بشر صحبت می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین سوری درپایان ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان اظهارامیدواری کرد درراستای رفع نگرانی برخی خانواده ها با خرده فروشان مواد مخدر برخورد قاطع تری بعمل آید.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید