شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2042
  • 0

ملکشاهی راد:

دستگاه متولی صنعت لرستان برای استقبال ازسرمایه گذارآمادگی ندارد

نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی استقبال از سرمایه گذار را ندارد


نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی  درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی استقبال از سرمایه گذار را ندارد.


به گزارش بالاگریوه محمد رضا ملکشاهی راد صبح امروز درجلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور مجمع نمایندگان استان ، استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرائی در فرمانداری پلدختر تشکیل گردید با بیان مطلب فوق گفت: توسعه استان توسط یک نفر تحت عنوان استاندار محقق نخواهدشد.


وی خطاب به استاندارلرستان گفت : وقتی که شما می گوئید برای اینکه بتوانیم تا 5 سال آینده به میانگین کشوری درحوزه زیرساخت ها برسیم ، هرسال بایستی 4 هزارمیلیارد ریال دراستان سرمایه گزاری بشود، باید همه به اتفاق نقش حمایت معنوی خودرا ازسرمایه گزار به خوبی ایفا کنیم و این درحالی است که از پرسش و پاسخ های مطرح شده درهمین جلسه مشخص می شود که دستگاه متولی صنعت درلرستان آمادگی استقبال از سرمایه گزار را ندارد.


نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی با تأکید برضرورت مشارکت همه مسئولان و نمایندگان و حتی مردم درامر توسعه استان گفت : ما معتقدیم که توسعه بدون همدلی انجام نخواهدشد.


وی بااشاره به اینکه اگرخواهان توسعه استان هستیم بایستی همه برای حمایت معنوی از سرمایه گذار همدل و هم نظرباشیم گفت: دستگاه متولی صنعت درلرستان هنوز آمادگی استقبال از سرمایه گذار را ندارد.


ملکشاهی راد مبنای تصمیم گیری درست را دراختیارداشتن « اطلاعات درست و دقیق» عنوان کردو افزود: از آنجا که مبنای تصمیم گیری ها ی درست « اطلاعات » می باشد واطلاعات از بررسی همین اسناد بالادستی حاصل می شود بایستی اولویت کاری جلسات شورای برنامه ریزی استان  بررسی دقیق و همه جانبه اسناد بالادستی همچون سند اشتغال و آمایش سرزمینی باشد.


وی  اساسی ترین سیاست شورای برنامه ریزی استان را سرمایه گزاری عنوان کرد و افزود: اپیشنهاد دیگر ما آن است که بیائیم برای استان سیاست های توسعه ای طراحی کنیم ودراین راستا لازم است فضای ذهنی همه ما به سمت سرمایه گزاری دراستان معطوف باشد.


نماینده خرم آباد تصریح کرد: با توجه به اینکه ما نمایندگان بعد ازتصویب لایحه بودجه 95 به مجلس شورای اسلامی راه پیداکرده ایم  و اطلاع کافی درازمینه بودجه سال 95 نداریم بایستی با هماهنگی و همفکری درچند جلسه شورای برنامه ریزی استان  موضوع بودجه را کارشناسانه بررسی نمائیم.

 

با وعده های عمل نشدنی به اعتمادمردم که سرمایه نظام است آسیب نرسانیم


دراین جلسه همچنین نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی تشکیل جلسات شورای برنامه ریزی استان درشهرستان هابا حضور مجمع نمایندگان استان را از مصوبات این مجمع عنوان کرد و افزود:هدف ازمصوبه مجمع نمایندگان  آن است که نمایندگان استان هرباردریکی ازشهرستانها باحضورنماینده ارشددولت دراستان تشکیل جلسه داده ویکی دوموضوع کلی ومهم راطرح وبه نتیجه برسانند.


عباس گودرزی افزود: آفتی که این جلسات را تهدیدکرده و امیدرا به یأس تبدیل می کند تأخیر درعمل به وعده هائی است که به مردم می دهیم .


گودرزی تصریح کرد : اگر به مردم وعده دادیم و عمل نشد بالاترین سرمایه نظام که اعتماد مردم است آسیب می بیند

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید