سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2037
  • 0

تذکر نمایندگان به رئیس جمهور

نمایندگان درمورد فعالیت های اقتصادی «فریدون» به «روحانی» تذکر دادند

نماینده های مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از فعالیت های اقتصادی و سیاسی دستیار ویژه رئیس جمهور و عدم فشار به قوه قضاییه جهت بررسی پرونده وی شدند


نماینده های مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از فعالیت های اقتصادی و سیاسی دستیار ویژه رئیس جمهور و عدم فشار به قوه قضاییه جهت بررسی پرونده وی شدند.

به گزارش بالاگریوه جواد کریمی قدوسی، حسن نوروزی نماینده رباط کریم، نصرالله پژمان فر، سیدمحمدجواد ابطحی و نادر قاضی پور باامضای تذکری کتبی به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از فعالیت های اقتصادی و سیاسی دستیار ویژه رئیس جمهور و عدم فشار به قوه قضاییه جهت بررسی پرونده ایشان شدند.

دراین تذکر آمده است متاسفانه آقای حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور با استفاده ازنفوذ واطلاعات خود،در انتصابات پرحاشیه دردولت و دیگر نهادهای مالی شریک می باشد و فعالیت های سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی دارای شبهه ایشان بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

جناب آقای رئیس جمهور لازم است به استناد اصول قانون اساسی ضمن تجدید نظر در ادامه فعالیت ایشان و جلوگیری از اینگونه فعالیت ها در مجموعه دولت نسبت به رسیدگی به پرونده آقای فریدون در نهادهای نظارتی و قضایی همکاری های لازم را انجام دهید.

امضاهای این تذکر در حال افزایش است.   مهر

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید