پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1993
  • 0

یوسفیان ملا :

فردابا 100امضاء تقدیم هیئت رئیسه می شود/طرح مقابله با «حقوق های نجومی»

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ازتدوین طرح مقابله با حقوق‌های نجومی به هیئت رئیسه مجلس با امضای ۱۰۰ تن ازنمایندگان خبر داد

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح مقابله با حقوق‌های نجومی به هیئت رئیسه مجلس با امضای ۱۰۰ تن از نمایندگان خبر داد.

به گزارش بالاگریوه به نقل از تسنیم عزت‌الله یوسفیان‌ملاعضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ازتقدیم طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی با امضای یکصد تن ازنمایندگان مجلس تهیه و تدوین شده وفرداتقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی افزود: طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی با محورهای «تعیین سقف 10 میلیون تومانی برای حقوقها»، «استرداد حقوقهای بیش از سقف تعیین شده» و «اختصاص سهم مازاد حقوقهای بالای 10 میلیون به افرادی با حقوق کمتر از یک و نیم میلیون و بازنشسته‌های با حقوق کمتر از یک‌ونیم میلیون» تهیه و تدوین شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی 3 هفته آینده در جلسه علنی مجلس تصویب شود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید