جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1934
  • 0

برای رقابت درمرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان دانشگاهیان لرستان معرفی شدند

لیست کاندیداهای موردحمایت شورای همگرایی اصولگرایان دانشگاهیان استان لرستان اعلام شد


به گزارش بالاگریوه لیست دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی وفارغ‌التحصیلان لرستان درحمایت ازلیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان درمرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

یکی ازاعضای این تشکل به لرستان خبر گفت: نشست مشترک تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان تشکیل و در رابطه با مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر شد که بخش‌هایی از این بیانیه به شرح ذیل است:

بنابه فرمان‌ها مؤکد امام راحل حضرت امام خمینی (ره) و امام حاضر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شرکت درانتخابات وظیفه‌ای دینی، شرعی، ملی، عقلانی، سیاسی و الهی است و چه‌بسا در بعضی مقاطع  عدم حضور در پای صندوق‌های رأی گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است بنابراین اهمیت مرحله دوم هم کمتر از مرحله اول نیست.

ضمن تشکر از مردم شریف استان لرستان که در مرحله اول به نامزدهای ارزشی رأی دادند و اکثریت منتخبان مردم دارای تفکر اصولگرایی هستند، بنابراین در مرحله دوم هم مانند مرحله اول به دلیل هوشیاری، بیداری و اقبال مردم آگاه لرستان بار دیگر در بیشتر حوزه‌ها رقابت بین اصولگرایان است.

ما دانشگاهیان استان لرستان از مدیریت هوشمندانه و تلاش مجدانه اعضای سخت‌کوش شورای همگرایی اصولگرایان درشهرها و مرکز استان که با وحدت و همدلی خود سبب موفقیت جریانات ارزشی در استان شدند، نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

ضمن احترام به سایر نامزدهای ارزشی که به مرحله دوم ورود پیداکرده‌اند،ما دانشگاهیان لرستان پس از تحقیق و مطالعه‌ی  مواضع نامزدها در ایام انتخابات و بحث بررسی‌های فراوان، از میان لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان از افراد ذیل حمایت خود را اعلام می‌داریم:

در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی محمدرضا ملکشاهی راد، در حوزه انتخابیه بروجرد علاءالدین بروجردی و عباس گودرزی و در حوزه انتخابیه دورود و ازنا حسین گودرزی اعلام می‌شود. لرستان خبر

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید