پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1794
  • 0

فرماندارپلدختر :

اصحاب رسانه با تبیین اهمیت انتخابات مردم را به حضور حداکثری تشویق کنند

نورالدین درمنان گفت : مردم باید توسط خبرنگاران به اهمیت انتخابات واقف شوند و با اطمینان کامل در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، و اصحاب قلم و رسانه رسالت دارند مردم را در جریان اهمیت امر انتخابات قرار دهند و در به صحنه کشاندن آن‌ها کمک کنند.

به گزارش بالاگریوه نورالدین درمنان درجلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و ستادصیانت ازحقوق شهروندی شهرستان پلدختر اظهار داشت: بایداعتماد،صداقت و درستی مبنای کارباشدو در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، با شرکت گسترده در انتخابات حماسه سیاسی خلق کنیم و از گوهر وحدت ملی صیانت و حفاظت کنیم.

فرماندار پلدختر افزود: مسئولان بایدفرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قراردهند زیرا رهنمودهای ایشان چراغ راه و در تمام عرصه‌های پیشرفت و ترقی کشور کارگشاست.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم از وظایف مجریان انتخابات است تصریح کرد: مجریان انتخابات با اتخاذ سازوکارهای مناسب در این راستا حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام باشند.

درمنان انتخابات را فرایندی چند جزیی عنوان کرد و افزود: مردم به‌عنوان انتخاب‌کننده یک جز آن به‌حساب می‌آیند و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اجزاء دیگر آن هستند.

وی با بیان اینکه در کشور ما انتخابات رویدادی است که بطور میانگین هرسال یک‌بار برگزار می شود که این امر مردمی بودن و جمهوریت نظام را نشان می دهد تصریح کرد:ملاک اصلی در انتخابات قانون است و ایجاد بستری عادلانه برای برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از وظایف مجریان انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه تعیین‌کننده اصلی مردم هستند و رأی مردم برای ما محترم است خاطر نشان کرد: آنچه سبب وفاق همه می‌شود رعایت قوانین، مقررات و حفظ حرمت قانون است که تنها در این صورت حرمت شهروندان نیز حفظ می‌شود.

درمنان نقش رسانه‌ها درهدایت افکارعمومی و آگاهی بخشی به جامعه را انکار ناپذیردانست و افزود: از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان پلدختر انتظار می‌رود مباحث و توانمندی‌ها را بیان کنند و مشکلات شهرستان را منعکس نمایند .

وی بابیان اینکه مردم باید توسط خبرنگاران به اهمیت انتخابات واقف شوند و با اطمینان کامل در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، تصریح کرد: اصحاب قلم و رسانه رسالت دارند مردم را در جریان اهمیت امر انتخابات قرار دهند و در به صحنه کشاندن آن‌ها کمک کنند.

فرماندار پلدختربرضرورت ترویج فرهنگ رعایت حقوق شهروندی دراین شهرستان تأکید کرد و گفت: هدف ازایجادستادصیانت ازحقوق شهروندی، رعایت حقوق شهروندی است که مردم باید ازخروجی این جلسات راضی باشند و امر مهم در این جلسات قضاوت و ابراز رضایتمندی مردم است.

وی بابیان اینکه باید به وظایف خود مسلط باشیم تا رضایت مردم را جلب کنیم، بیان کرد: صیانت از حقوق شهروندی رعایت قانون توسط همگان به‌ ویژه روسای ادارات و کارمندان است.

درمنان تصریح کرد: افزایش کار آیی، رفع نواقص، تسریع در امور،ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مراجعان و درنهایت جلب رضایت‌مندی آنان از الزامات صیانت ازحقوق شهروندان است که باید توسط ادارات و نهادها موردتوجه قرار گیرد.

وی پاسخگویی به مردم را از اصول رعایت حقوق شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: هرکسی به فراخور وظیفه‌ای که دولت برای او تعیین کرده است بایدبتواندادای دین کرده و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه وظیفه خود قرار دهد.

فرماندار پلدختر اظهار داشت: حقوق شهروندی بحث گسترده‌ای است که یکی از ابعاد آن بحث انتخابات است که بزرگ‌ترین رویداد کشور محسوب می‌شود‌.

وی جنایت عربستان در اعدام آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرد و افزود: همه‌کسانی که به اسلام اعتقاددارند این اقدام عربستان را محکوم می‌کنندو مدعیان حقوق بشر بایددر قبال این حوادث دل‌خراش پاسخگو باشند.

درمنان بابیان این‌که بدون شک آل سعود نتیجه این اقدام عجولانه راخواهد دید،عنوان کرد: آل سعود بدانند این جنایت‌ها فراموش‌شدنی نیست و همه آن‌ها در دفتر تاریخ ثبت و ضبط خواهند شد و اعدام شیخ نمر، نابودی رژیم شیطانی آل سعود را در پی خواهد داشت.

وی قطع رابطه عربستان با ایران را خطای استراتژیک این کشور دانست و بیان کرد: عربستان از قطع ارتباط با ایران ضرر می‌کند و ایران دچار مشکل نخواهد شد بلکه روز‌به‌روز نظام ما پایدارتر می‌شود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بن لار
    • 16 دی 1394 09:10
    • 0
    اقای درمنان عزیز امیدوار باشناختی که ازمنطقه داری حضرتعالی حواستان خوب جمع کنید بعضی کاندیداها بابی نظمی اهمیت مردم و انتخابات را برهم نزنند .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید