جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1773
  • 0

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس :

تحریم اقتصادی سپاه نقض برجام است ، توجیه ازهیچکس پذیرفتنی نیست

بالاگریوه - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس نباید طرح تحریم اقتصادی سپاه را توجیه کند، تحریم این نهاد به منزله نقض برجام است.

 به گزارش بالاگریوه به نقل ازراه دانابهرام بیرانوند درگفت‌وگو با آناج با اشاره به طرح‌های کنگره آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قبل ازتصویب برجام بارها گفته شدکه آمریکا پیمان شکنی است که ازپشت خنجر می‌زند اما عده‌ای باخوش خیالی گفتند رفتارآمریکا بستگی به رفتارمسئولین ایرانی دارد.حال که رفتارتان را تغییر دادیدآیا سیاست‌های آمریکا در قبال ایران تغییر کرد؟

وی ادامه داد: طبق مفادبرجام تصویب هر نوع تحریم‌های اقتصادی جدید به منزله نقض برجام می‌باشد که به تبع آن مراحل اجرایی توافق هسته‌ای متوقف خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با انتقاد از سیاست‌های دوگانه آمریکا علیه ملت ایران، ابراز کرد: بهتر است مسئولین داخلی دیگر طرح‌های ضدایرانی را توجیه نکنند و سعی درلاپوشانی موضوع نداشته باشند، چنانچه با تحریم سپاه خسارات اقتصادی به کشور وارد شود حامیان داخلی آن و کسانی که در برابر طرح مواضع قاطعی ندارند شریک کنگره خواهند بود.

وی افزود: سپاه پاسداران بازوی قدرتمنددستگاه‌های اجرایی بوده و طرح‌های عمرانی عظیمی را در کشور اجرا کرده است،چنانچه سپاه و قرارگاه خاتم الانبیااز اجرای پروژه‌های اقتصادی کنار گذاشته شوند نفس کشور می‌گیرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی برعلت هجمه برخی از جریانات به سپاه و بسیج، اذعان داشت: کسانی که درداخل برای تضعیف سپاه تلاش می‌کنند درواقع به سیاست‌های آمریکاجامه عمل می‌پوشانند. این سپاه است که امنیت جامعه را تامین کرده و در برابر تروریست‌ها مقابله می‌کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد با اظهارات واهی که حتی نمی‌توانند برای آنها سند و مدرکی بیاورند سعی در تخریب ارگانهای انقلابی دارند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید