شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست / انتخابات
شناسه خبر: 1742
  • 0

دربیانیه صادره از طرف دفترمرکزی این تشکل ها عنوان شد:

اعتراض تشکل های اسلامی دانشجوئی لرستان به ترکیب هیأتهای اجرائی

بالاگریوه - دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجوئی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان در اعتراض به نحوه انتخاب معتمدین و اعضای معرفی شده برای تشکیل هیأت‌های اجرایی انتخابات این استان ، بيانيه‌صادر كرد.

دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجوئی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان در اعتراض به ترکیب برخی معتمدین و اعضای معرفی شده هیأت‌های اجرایی بر انتخابات استان لرستان، بيانيه‌اي صادر كرد.


به گزارش بالاگریوه ، دراين بيانيه آمده است: بنابر اخبار واصله‌، برخی ازمعتمدین و اعضای هیأت‌های اجرایی معرفی شده از طرف برخی ازفرمانداران و بخشداران نه تنها از بین طیف افراطیون اصلاحات معرفی شده‌اند‌،بلکه بعضاً فاقدشرایط قانونی بوده و معتمد و امین بودن آن‌ها شدیداًزیر سوال است. ضمن این که در برخی از موارد، وابستگان درجه یک نامزدهای مجلس هم در بین افراد معرفی شده می‌باشد که خلاف قانون انتخابات است.


حال ما اعضای تشکل‌های اسلامی دانشگاهی استان لرستان ازجناب استاندارو برخی ازفر‌مانداران، بخشداران و مسئولین محترم ستاد‌های اجرایی انتخابات استان لرستان تقاضاداريم که ضمن بررسي اين موضوع، بامعرفی بعضی افراد مسئله‌دار و فاقد صلاحیت‌، آن هم به اسم معتمد و امین مردم، وجهه‌ی سایر اعضای معرفی شده، خدشه‌دار نگرددو اعتمادبه بی‌طرفی وامانت داری مجریان انتخابات را زیر سوال نرود.


 همچنین گزينش مجریان انتخابات آن هم فقط ازیک طیف خاص سیاسی و یاحامیان تعداد خاصی از نامزدها‌،خلاف شعار اعتدال‌گرایی است.


آیا به راستی اگر همه مدیران و دست‌اندر‌کاران را از یک طیف انتخاب کردید و قبیله‌گرایی سیاسی را در عزل و نصب مدیران و مجریان انتخابات راه انداختید، آن‌گاه انتظار دارید مردم شعار اعتدال‌گرایی را باور کنند؟


در پایان بار دیگر از استاندار و مسئولین محترم استان می‌خواهیم تا از قبیله‌گرایی سیاسی در گزینش مجریان انتخابات توسط عده‌اي جلوگیری نموده و اثبات نمایند که عامل به شعار اعتدال‌گرایی بوده و امانت‌دار رای مردم هستند.


امید است با اقدام عاجل مسئولین محترم‌، نیازی به روشنگری در خصوص برخی از افراد معرفی شده نباشد. والسّلام


دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجوئی و فار‌غ‌التحصیلان استان لرستان

دسته بندی: سیاست / انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 24 آذر 1394 10:08
    • 0
    بابا !!! پس این همه تغییرات درارکان استانها دراستانه انتخابات برای چی بوذه !!
    • الف
    • 23 آذر 1394 18:27
    • 0
    دانشجویان و افراد حزب الله و معتمدین و مومنین جلوی این کارها را بگیرند، گویا قصد دارند نیروهای خود را به عنوان نظارت هم معرفی کنند ،و یا اگر توان این را داشته بودند بدون هیت نظارت انتخابات برگزار کنند .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید