شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1706
  • 0

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر :

باحضور بسیج و سپاه جمهوری اسلامی نفوذ ناپذیراست

بالاگریوه - امام جمعه بوشهر گفت: شیطان بزرگ پروژه نفوذ همه‌‌جانبه و فوق‌ نرم را در سر دارد ولی دشمنان بدانند تا زمانی که سپاه پاسداران و بسیجیان حضور دارند، ایران اسلامی قابل نفوذ نیست.

امام جمعه بوشهر گفت: شیطان بزرگ پروژه نفوذ همه‌‌جانبه و فوق‌ نرم را در سر دارد ولی دشمنان بدانند تا زمانی که سپاه پاسداران و بسیجیان حضور دارند، ایران اسلامی قابل نفوذ نیست.
به گزارش بالاگریوه به نقل از تسنیم ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در اجتماع پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران بسیجی با بیان اینکه بسیج اقتدار نظام اسلامی است اظهار داشت: بسیج مایه عزت و اقتدار و سبب شکست و نا امیدی دشمنان است.
وی تصریح کرد: بسیج برای آزادی انسان از دست شیطان  تاسیس شده و آشنایی با تفکر و فرهنگ بسیجی  انسان را از آسیب‌ها نجات می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بسیجیان از راه اسلام و اهل‌ بیت(ع) خارج نمی‌‌شوند افزود: بسیجیان با اعتقاد و ولایت‌مداری که دارند پایشان نمی‌‌لرزد، سستی به خود راه نمی‌‌دهند و از دشمنان اهل بیت(ع) برائت می‌‌‌جویند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه شیطان بزرگ به هر شکل ممکن می‌‌خواهد به کشور نفوذ کند تاکید کرد: دشمن بزرگ اسلام و انقلاب اسلامی پروژه نفوذ همه‌ جانبه و فوق نرم در سر دارد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه راه نجات ایران و جهان اسلام ولایت‌‌مداری است بیان کرد: تضعیف سپاه و بسیج از ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی است اما باید با تاسی از فرمایش اهل بیت، در زمانی که فتنه نفوذ کشور را مورد هجمه خود قرار داده در کنار ولایت باشیم زیرا راه نجات ایران و جهان اسلام، ولایت‌‌مداری است.
صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی با حضور بسیج و سپاه قابل نفوذ نیست گفت: شیطان بزرگ پروژه نفوذ همه‌ جانبه و فوق نرم در سر دارد ولی دشمنان بدانند تا زمانی که سپاه و بسیجیان حضور دارند ایران قابل نفوذ نیست.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • مسلمان
    • 7 آذر 1394 09:34
    • 0
    حضرت ایت الله صفایی بوشهری انسان جایز الخطاست ممکنه نفوذی از همین نیروها به مجلس راه پیدا کند وجبران ان سخت است نیروهای کمنام امام زمان هوشیارتر باشند در این  زمینه شورای محترم نگهبان باید جلوی افراد نفوذی و قلدر را بگیرد .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید