پنج شنبه، 30 فروردین 1403
انتخاب سردبیر
شناسه خبر: 1694
  • 0

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

بسیج موثرترین عامل در برقراری امنیت و رفاه در کشور است

بالاگریوه - سرهنگ علی حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان : بسیج موثرترین عامل در برقراری امنیت و رفاه در کشور است

به گزارش بالاگریوه سرهنگ علی‌حسین پازدارامروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت این مناسبت و سالروز فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر ایجاد ارتش 20 میلیونی گفت : همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرماید، بسیج یک مزرعه بی‌حصار است که فعالیت‌های متنوع و متعددی را انجام می‌دهد و در واقع سپاه و بسیج بر حسب وظیفه ذاتی خود تلاش می‌کنند، خلاء های موجود در جامعه را پر کنند.


پازدار با بیان اینکه بسیج موثرترین عامل در برقراری امنیت و رفاه در کشور است افزود: هفته بسیج که از 29 آبان تا پنجم آذر است، فرصتی مناسب برای قدردانی از خدمات بسیجیان است و دراین مدت شایسته است از شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان بسیجی نیز تجلیل به عمل آید.


وی افزود : سیاست ما در هفته بسیج امسال، تقویت روحیه استکبارستیزی، ایثارگری و مقاومت و همچنین تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری آنها را مورد تاکید قرار داده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در لرستان گفت : اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان تحت عنوان شکوه ایستادگی در روز اول هفته بسیج برگزار می‌شود که این اجتماع در مرکز استان با حضور یک مهمان ویژه است.


پازدارخاطرنشان کرد: دیدار و ملاقات فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و بیت‌المقدس با رهبر معظم انقلاب و دیدار بسیجیان و مسئولان سپاه در شهرستان‌ها با ائمه جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج است، ضمن اینکه در نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته بسیج پایگاه مشاور دینی، ایستگاه سلامت و پایگاه مشاوره حقوقی در مصلاها برای خدمت‌رسانی به نمازگزاران دایر می‌شود.


وی ادامه داد: برگزاری جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات علمی در روز دوم آذر در خرم‌آباد، همایش شکوه هجرت با هدف تجلیل از فعالان عرصه سازندگی در مناطق محروم در روز چهارم آذر، همایش نقش زنان در بسیج، همایش بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در دوم آذر و اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج به شمار می‌رود.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی افزود: در همین راستا در هفته بسیج نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در خرم‌آباد برپا می‌شود، ضمن اینکه همزمان با آغاز هفته بسیج در روز جمعه هفدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس افتتاح می‌شود.


سرهنگ پازدارخاطرنشان کرد: اجرای تأتر خیابانی با موضوعات مربوط به بسیج و اعزام حلقه‌های صالحین ویژه کارمندان دولت به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لرستان است و همچنین کشاورزان نیز در این ایام می‌توانند از مشاوره کشاورزی توسط کارشناسان استفاده کنند.


پازدار با بیان اینکه مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در مراکز علمیه خواهران در هفته بسیج برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی و ویزیت رایگان درمانگاه‌های سپاه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است و در مجموع برنامه‌های متنوع بسیاری در هفته بسیج در استان لرستان اجرا می‌شود.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در پایان روزهای هفته بسیج را به شرح زیر اعلام کرد: جمعه 29 آبان بنام بسیج، ولایت و انتظار_ 30 آبان به نام بسیج، بصیرت و استکبارستیزی_ یک آذر به‌نام خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، دو آذر به نام بسیج، خودباوری و جهاد علمی، سه آذر به نام بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی، چهار آذر به نام بسیج، وحدت و بیداری اسلامی، پنج آذر به‌نام بسیج، ایثار و شهادت.

دسته بندی: انتخاب سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید