جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1662
  • 0

امام جمعه پلدختر دراجتماع راهپیمایان 13 آبان این شهر:

دشمنان از روحیه استکبارستیزی مردم ایران هراس دارند

بالاگریوه / مردم ولایتمدار، موحدو حامی نظام اسلامی درشهرستان پلدخترازساعت 9 صبح امروز به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی درمیدان شهید بهشتی این شهر تجمع کرده بودند تا بار دیگر نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌ها و شرارت‌های شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی به رخ جهانیان بکشانند.

مردم ولایتمدار، موحدو حامی نظام اسلامی درشهرستان پلدخترازساعت 9 صبح امروز به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی درمیدان شهید بهشتی این شهر تجمع کرده بودند تا بار دیگر نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌ها و شرارت‌های  شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی  به رخ جهانیان بکشانند.

 

مردم پلدختربا شوروشعورسال های اول انقلاب وبرای سی وهفتمین سال فریاداستکبار ستیزی سردادند

 

به گزارش بالاگریوه قشرهای مختلف مردم پلدختر با برافراشتن دست‌نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ براسرائیل ، مرگ برضدولایت فقیه ومرگ بر آل سعود راهپیمایی خود را از میدان شهید بهشتی آغازکردند.

 

مردم ولائی پلدختر درپاسخ به برخی زمزمه ها درخصوص تطهیر چهره آمریکا نزد افکارعمومی مردم مسلمان  وبا بصیرت ایران باتبعیت ازرهبرمعظم انقلاب که اخیراً تأکید فرموده بودند آمریکا همان آمریکای قدیم است اما عده ای می خواهند چهره اورا بزک کنند، یکصدا با مشت های گره کرده وسردادن شعارهائی همچون : « ماهمه سربازتوایم خامنه ای-گوش به فرمان توایم خامنه ای»،« ای رهبرآزاده - آماده ایم آماده» ، « لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است» و « مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خودرا از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکا ر به گوش جهانیان رساندند.

 

دشمنان ازروحیه استکبارستیزی مردم ایران هراس دارند


مردم پلدختر پس از انجام راهپیمائی کم نظیربا تجمع درمیدان شهید بهشتی این شهر به استماع سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه این شهر بعنوان سخنران مراسم 13 آبان پرداختند.
امام جمعه پلدختر دراجتماع راهپیمایان 13 آبان این شهر با قدردانی ازحضور پرشور و کم سابقه دراین راهپیمائی ضداستکباری گفت:حضورپرشور اقشارمختلف مردم ،دانش‌آموزان، دانشجویان ، کارمندان، بازاریان، کشاورزان ، عشایر،فرهنگیان،خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان نشان از روحیه استکبارستیزی تمام اقشار جامعه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سوری استکبارستیزی مردم وعلی الخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان را برگرفته از اصول انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: وظیفه ما تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع واقع بینانه از اهداف وآرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب است، زیرا دشمن از این آرمان‌ها و تبعیت مردم از ولایت فقیه هراس دارد.
امام جمعه پلدختر در ادامه نقش دانش‌آموزان و دانشجویان را درمبارزات انقلابی ضد رژیم ستمگر طاغوت و هشت سال دفاع مقدس بسیار اثرگذاردانست و تصریح کرد: امروز ما شاهد تلاش و فداکاری جوانان آن زمان و بزرگان امروز مملکت در همه عرصه‌های مختلف هستیم و مشاهده می‌کنیم که چه آبرویی برای ایران اسلامی به دست آورده‌اند.
« سوری» حاضرشدن ابرقدرت های جهانی پای میزمذاکره با ایران را ثمره خون شهیدان، هدایت های رهبری معظم انقلاب،صلابت وایستادگی مردم و اقتدار ایران اسلامی دانست و تأکید کرد : حضور یکپارچه و متحد ملت ایران درهمه عرصه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باعث شده است که ابرقدرت ها و دشمنان نظام اسلامی دریابند که ملت ایران هرگززیر بار ظلم نرفته و تن به ذلت نخواهند داد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید