جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1654
  • 0

درنامه 213نماینده مجلس به رئیس جمهورآمده است:

قبل از لغو تحریم ها نباید هیچ اقدام عملی دراجرای برجام صورت گیرد

بالاگریوه / 213 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رعایت کامل شروط تعیین‌شده توسط رهبر معظم انقلاب درباره اجرای برجام شدند.

213 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رعایت کامل شروط تعیین‌شده توسط رهبر معظم انقلاب درباره اجرای برجام شدند.
به گزارش بالاگریوه ، 213 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، اعلام کردند انتظار است در راستای اجرای قانون و دفاع از منافع ملت ایران، شروط تعیین‌شده توسط رهبر معظم انقلاب در دستورالعمل‌شان درباره اجرای برجام به صورت کامل رعایت شود.
متن کامل این نامه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی
رئیس‌جمهور محترم
با سلام و احترام؛
ضمن تشکر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و دولت محترم، چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دستورالعمل اجرای شروط برجام، خطر شیطان بزرگ و مضر بودن خوش‌بینی به دشمنان این ملت را یادآور شدند و برای فراهم آوردن زمینه اجرای با اقتدار برجام به 6 نقطه ضعف آن اشاره فرمودند و با بیان شروطی علاوه بر شروط 9 گانه مجلس شورای اسلامی و ملاحظات 10 گانه شورایعالی امنیت ملی مصوبه مورخ 19 مرداد 1394 شورایعالی امنیت ملی را تأیید نمودند.
بنابراین از دولت انتظار می‌رود در راستای اجرای قانون و دفاع از منافع ملت بزرگ ایران شروط تأمین‌کننده منافع ملت را به صورت کامل رعایت کنند و به ویژه علاوه بر تشکیل هیئتی با 3 ویژگی قوی، آگاه و هوشمند جهت نظارت بر اجرای برجام که در بند نهم دستورالعمل مقام معظم رهبری بدان اشاره شده است، قبل از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا معطوف به لغو کامل تحریم‌های مالی و اقتصادی، نباید هیچ اقدام عملی در اجرای برجام صورت گیرد.                                  منبع:فارس

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید