جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1507
  • 0

درپاسخ به زمزمه های پس از قطعنامه شورای امنیت سردارحاجی زاده وعده داد :

برگزاری رزمایش بزرگ موشکی سپاه درآینده نزدیک

بالاگریوه / سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مراسم یادواره شهدای قائم‌شهر سخنرانی می‌کرد از برگزاری رزمایش بزرگ موشکی در آینده نزدیک خبر داد.

بالاگریوه - سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مراسم یادواره شهدای قائم‌شهر سخنرانی می‌کرد از برگزاری رزمایش بزرگ موشکی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش فارس وی بااشاره به دو ابهام و سوال افکار عمومی در خصوص موشک‌های بالستیک سپاه و نیز انجام رزمایش که به واسطه قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل به وجود آمده است اظهار داشت: طی دو سال اخیر این ابهام برای برخی پیش آمده که سپاه پاسداران حوزه موشک‌های بالستیک را تعطیل کرده و یا رزمایش‌ها در این حوزه متوقف و یا اینکه احیانا این موضوعات مورد معامله قرار گرفته باشند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با رد این گونه موارد اظهار داشت: این اقدامات مانند گذشته همچنان در دستور کار است و موفقیت‌های بسیار بزرگی نیز طی دو سال اخیر به دست آمده است.
سردار حاجی‌زاده با تاکید براینکه آزمایش‌های موشکی همچنان ادامه دارد تصریح کرد: رزمایش هایی که طبق برنامه از قبل پیش‌بینی شده بود انجام گرفته ولی رسانه‌ای کردن این اقدامات فراتر از حیطه سپاه و ستاد کل بوده و در اختیار شورای عالی امنیت ملی است.
وی همچنین از برنامه سپاه برای برگزاری رزمایش بزرگ موشک های بالستیک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این موضوع می‌تواند به امید خدا خاری در چشم دشمنان باشد که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید