پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1493
  • 0

فرماندارپلدختر :

نقد سازنده رسانه هارا با جان ودل می پذیریم

بالاگریوه/قدرت اله ترابی نژاد درجلسه شورای اداری این شهرستان با استقبال از نقد سازنده و کارگشای رسانه هاگفت:نقدهای سازنده رسانه هارا با جان و دل پذیرا هستیم.

به گزارش بالاگریوه فرماندارپلدختر درجلسه شورای اداری این شهرستان با استقبال از نقد سازنده و کارگشای رسانه هاگفت:نقدهای سازنده رسانه هارا با جان و دل پذیرا هستیم.
قدرت الله ترابی نژاد دراین جلسه که با موضوع برنامه های هفته دولت برگزارشده بود تصریح کرد: دشمنان نظام وانقلاب اسلامی ایران به سرکردگی استکبارجهانی وقتی که نتوانستند با ترفندهای مختلف انقلاب اسلامی را به شکست وبن بست بکشانند ازطریق تجهیزمنافقین و انجام ترورهای کور شخصیت های برجسته و تأثیرگذاردرانقلاب را ترورکردند اما بازهم نتوانستند دراراده مردم قهرمان ایران خللی ایجادکنند.
فرماندارپلدختر ازانفجار دفترحزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن 72 تن از بهترین یاران حضرت امام وشخصیت های برجسته نظام وهمچنین ترور شهیدان رجایی و باهنررا ازجمله مصادیق اقدامات گروهک تروریستی منافقین یادکرد.
وی با اعلام اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی درلرستان فعال هستند از راه اندازی گیرنده دیجیتال معمولان،فعال سازی پروژه احداث استخر شنا و مصلای پلدختر،آغازبهره برداری از کارخانه فرآوری انجیر و راه اندازی سیستم پایش تصویری در پلدختر بعنوان مهمترین اقدامات دولت در شهرستان یادکرد.
ترابی نژاد با اشاره به اینکه طبق نظریه کارشناسان کشورایران وارد یک دوره 30 ساله خشکسالی شده که فقط 8سال از آن گذشته خاطرنشان کرد: بایستی مسئولان و مردم برای مقابله با این پدیده طبیعی همدل باشند.
ترابی نژاد احداث سد را بهترین راهکار مقابله با کم آبی در پلدختر دانست و افزود :ایجاد سد های بن لار و چولهول برای کنترل سیلاب و تامین آب کشاورزی ازضرورت های جدی شهرستان است.
فرماندار پلدختر در پایان از رسانه ها خواست تا با قلمشان درراستای پیشرفت و توسعه شهرستان مسئولان را یاری دهند.
ترابی نژاد با بیان اینکه نقدسازنده رسانه هارا به جان می خریم گفت: انتظارداریم رسانه ها همانطور که نارسائی هارا منعکس می کنند کارهای مثبت وانجام شده را نیز پوشش دهند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید