جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1490
  • 0

حجت الاسلام شاهرخی قبادی کاندیدای احتمالی کوهدشت و رومشکان :

ازتصمیم خواص و ریش سفیدانِ اصولگرادرانتخابات استقبال می کنم

شاهرخی قبادی کاندیدای احتمالی مجلس دهم حوزه کوهدشت و رومشکان گفت:ازهر تصمیمی که خواص وریش سفیدان جریان اصولگرائی درارتباط با انتخابات بگیرند استقبال خواهم کرد.

بالاگریوه - حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی از کاندیداهای احتمالی مجلس دهم درحوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان در ارتباط با موضوع مهم وحدت اصولگرایان این شهرستان درانتخابات مجلس دهم گفت:هر تصمیمی خواص ، بزرگان وریش سفیدان جریان اصولگرائی در راستای وحدت بگیرند و هر راهی که منتهی به وحدت باشد خواهم پذیرفت و استقبال خواهم کرد چون برای رسیدن به اتحاد شخص مهم نیست باید به فکر مردم باشیم ، اگر حتی قبل از انتخابات به وحدت نرسیم باید بعد از انتخابات هم دنبال و پیگیر باشیم ما بیشتر از هر موقع به وحدت اصولگرایان نیاز داریم.

به گزارش ارجا وی با بیان اینکه همه اصولگراها بایستی خط وحدت رادرپیش بگیرندافزود: البته اینطورنباشد که برای پیروزی خود مان بخواهیم  کاندیدا یا یک جریانی را تخریب کنیم ،بلکه همه باید در جهت تقویت نظام حرکت می کنیم .
شاهرخی قبادی گفت: یکی از دغدغه هایی که وجود دارد و چه حضوری و چه تلفنی آقایان در همه جا با من تماس داشتند و گفتند اگر وحدت داشته باشیم پیروزیمان قطعی است چون ممکن است جریان مقابل به وحدت برسند و آن وقت است که این تلاش ما ناکام بماند .

وی ادامه داد: بنده با این افکار و دیدگاه خیلی موافقم و فکر می کنم که حرف درستی باشد همه باید به فکر این باشیم ، من در مصاحبه ای که در هفته آخر ماه مبارک رمضان داشتم با بعضی از رسانه های محلی اینها را بیان کردم ، ما حتی اگر فرض بر این باشد و به من بگویند آقا شما موافق به وحدت اصولگرا و یک جمعی بالاخره راهی دیگری را می روند و شما اگر موفق بشوید این را دوست دارید یا اگر با جمع موفق باشید، می گویم من اگر با جمع موفق باشم بهتر است تا قسمتی از اصولگرا و طیفی از اصولگرا .
نماینده کوهدشت در مجلس هشتم خاطر نشان کرد:  اگر ما اصولگراها وحدت داشته باشیم در تمام انتخابات ها می توانیم موفق باشیم .

شاهرخی قبادی با اشاره به اینکه جامعه ی اصولگرایی از بالا تا پایین در کوهدشت و غیر کوهدشت باید وحدت کنند اضافه کرد: من خودم آمادگی دارم هزینه هر راهی که منتهی به وحدت باشدرا بپذیرم .

وی تصریح کرد: یک عده از خواص و بزرگان محلی،ریش سفیدان بیایند تصمیم بگیرند روی چشم؛ یانظر سنجی گفته اند،شخص مهم نیست،من مهم نیستم اما اتحاد به هر قیمتی تعیین بشود من حاضرم.
قبادی با تأکیدبراین مهم که اعتقاد ندارم کسی بیاید خودش را به مردم تحمیل کند.افزود: من هر راهی را که به وحدت منتهی شود قبول دارم،من نمی خواهم بگویم من اگر نبودم وحدت نبود،نه این درست نیست؛ما باید به فکر مردم باشیم و جامعه را ببینیم .

وی گفت: طبق برآوردی که  شده است جمعیت اصولگرا در کوهدشت بیشتر است وحدت که باشد دیگر آنها چه وحدت بکنند یا نکنند شما پیروزید،ومن اعلام می کنم این را به گوش مردم برسانید و می رسد که فلانی قائل به وحدت است و برای وحدت ارزش قائل است.

نماینده کوهدشت درمجلس هشتم  با اشاره به برخی کارشکنی های در راستای انشقاق بین اصولگرایان کوهدشت تصریح کرد: به هر حال دست های ناپاک هم در کارند ،یک عده ای ممکن است مانع بشوند و لی بدانید اگر خدا توفیق دهدتحقق این وحدت شدنی و امکان پذیراست .
وی افزود: اگر از بنده بپرسند که نگران صیانت از آرا هستید،من به شما عرض می کنم،نگرانی دراین زمینه وجود ندارد با توجه به موضع گیری هایی که شده و اطلاعاتی که ما داریم ،صیانت آرا مشکلی ندارد.
شاهرخی قبادی با اشاره به قول مساعد فرماندارشهرستان درخصوص صیانت از آراء مردم تأکید کرد: وقتی فرماندار با صراحت قول داده که از آراء مردم صیانت وامانتداری کند و ما می توانیم روی این حرف حساب کنیم.به مردم بگویید که فلانی گفته است ،من با بررسی به این نتیجه رسیدم ،که صیانت از آرا هیچ مشکلی ان شا الله ندارد،
وی گفت: با حضور افراد پاک و خوشنامی در هیات نظارت شورای نگهبان و هیات اجرایی از جمله فرماندار کوهدشت که بارها بر صیانت از آرای مردم تاکید داشته اند و قسم یاد کرده اند با سوابق خوب و شفافی که از ایشان سراغ داریم جای نگرانی برای صیانت آرا در انتخابات را نخواهیم داشت .
شاهرخی قبادی  افزود :  ما جریان اصولگرایی باید همه ی جریانات سیاسی در نظام را با دیده احترام نگاه کنیم و به دیدگاه طرف مقابل هم احترام بگذاریم چون تمام آرایی که در صندوق ها ریخته می شود از ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود .

وی درپایان تصریح کرد: نبایستی دنبال این باشیم یک کاندیدا و یا یک جریان را زیر سئوال ببریم و تخطئه کنیم چون همه می آیند که در راستای تقویت نظام گام بردارند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید