جمعه، 31 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1465
  • 0

رئیس هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان مطرح کرد:

ضرورت آسیب شناسی انتخاباتهای گذشته برای برگزاری انتخاباتی مطلوب با مشارکت حداکثری

رئیس هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان برضرورت آسیب شناسی انتخاباتهای گذشته برای برگزاری انتخاباتی مطلوب با مشارکت حداکثری درلرستان تأکیدکرد.

بالاگریوه - جلسه مسئولين دفاتر نظارت شوراي نگهبان استان لرستان با محوریت شناسائي اعضا و تشكيل هيأتهاي نظارت بر انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با حضور كارشناسان دفتر نظارت استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بالاگریوه دراین جلسه رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان لرستان برارائه راهکارهای برگزاری انتخاباتی مطلوب و با مشارکت حداکثری مردم لرستان تأکید کرد.
تیمورسپهوند با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های اعضای هیأت های نظارت اظهار داشتند: اعضاي هيأتهاي نظارت بايستي افرادي امين ، ملتزم به احكام اسلامي وقانون اساسی ، معتقد و ملتزم به اصل ولايت فقيه بوده و دارای صبرو سعه صدر بالاباشند.
رئیس هیأت نظارت برانتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان لرستان افزود: انشاالله تلاش  خواهیم کرد اعضای هیأت های نظارت علاوه بردارابودن ویژگی های فوق ازمیان افراد ايثارگر ، انقلابي و داراي روحيه تعامل و هماهنگي انتخاب شوند.
سپهوند همچنین پرداختن به ساماندهي و بازنگري در امور آموزشي ناظرين و شناسائي معايب و نواقص انتخابات گذشته را بخش مهمی از وظایف هیأت های نظارت دانست و خاطرنشان کرد: لازم است مسئولين نظارت با آسيب شناسي دقيق، اطلاعات و تجربيات بدست آمده را در اختيار مسئولين اجرائي انتخابات در شهرستانها و بخش هاي تابعه قرار دهند و از آنها بخواهند تا ضمن تقویت نقاط قوت انتخابات های گذشته نسبت به رفع نقایص احتمالی اهتمام ورزند.
رئیس هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان با بیان اینکه بسياري از امورات انتخابات به هيأت هاي اجرائي و فرمانداري ها و بخشداريها مربوط می شود تأکید کرد: دست اندرکاران و عوامل اجرائی انتخابات می توانند با بهره گیری از تجربيات گذشته و تعامل مطلوب با هیأت های نظارت زمینه را برای برگزاری انتخاباتي سالم ودرخورشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشاركت حداكثري مردم در سطح استان را محقق کنند.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • کاشف
    • 6 مرداد 1394 10:07
    • 0
    شائبه احتمال خریدرای در برخی حوزه های لرستان وجوددارد
    این تیتر بلوطستان بوده به نظرتون ناشی ازترس ازمحمودنژاد نیست؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید