سه شنبه، 28 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1462
  • 0

طی بخشنامه ای از سوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور :

کارکنان کمیته امداد از انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع شدند

بالاگریوه / طی بخشنامه ای ازسوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور کارکنان این نهاد ازهرگونه فعالیت انتخاباتی به نفع کاندیداهای انتخابات ممنوع شدند.

به گزارش بالاگریوه به نقل از خبرگزاری بسیج سید پرویز فتاح در این بخشنامه با توجه به پایان زمان استعفای مدیران دولتی جهت شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز غیررسمی فعالیت تبلیغاتی نامزدهای مجلس، از امدادگران و همکاران کمیته امداد خواست: با در پیش گرفتن اصل بیطرفی در انجام وظایف و مسئولیت های خود، از ورود به جناح بندی های سیاسی پرهیز نمایند.
در این بخشنامه که بر اساس مصوبه هیات امنای کمیته امداد صادر شده است، استفاده از هر گونه امکانات، اموال و دارایی ها و نام و نشان کمیته امداد امام خمینی(ره) به نفع نامزدهای مجلس شورای اسلامی ممنوع اعلام شده است.
بر اساس بخشنامه رئیس کمیته امداد، همکاری کارکنان رسمی و قراردادی تمام وقت این نهاد در سطح استان ها و شهرستان ها با ستادهای تبلیغاتی کاندیداها به هر نحو ممنوع بوده و بر ضرورت عدم بهره گیری از عنوان کمیته امداد توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت جلوگیری از بروز هرگونه شائبه دخالت کمیته امداد در فرآیند انتخابات تاکید شده است.
رئیس کمیته امداد در این بخشنامه تاکید کرده است که فرآیند توزیع هرگونه کالا و خدمات عمومی به گونه ای برنامه ریزی شود که حداکثر از یک ماه قبل از زمان برگزاری انتخابات تا پایان مراحل انتخابات هیچگونه توزیع گسترده کالا در میان مددجویان صورت نگیرد.
حراست کمیته امداد مکلف شده است با همکاری ادارات کل حقوقی و بازرسی این نهاد، افراد خاطی را شناسایی و به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی نماید.
براساس گزارش سایت خبری کمیته امداد، پیش از این رئیس کمیته امداد در مناسبت های مختلف تاکید کرده بود هیچ امدادگری اجازه ورود و دخالت در مسائل سیاسی و انتخاباتی مجلس را نداشته و در گیر دسته بندی های جناحی و سیاسی و انتخاباتی نخواهند شد؛ چرا که در این صورت از کار اصلی که رسیدگی به محرومان است، باز خواهد ماند.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید