چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1440
  • 0

امام جمعه پلدختر :

ناظران شورای نگهبان قانون و منویات رهبری را نصب العین خود قراردهند

امام جمعه پلدختر گفت: ناظران انتخابات بایستی درحراست از رأی مردم قانون و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرارداده و با دقت ازرأی مردم صیانت کنند.

بالاگریوه – امام جمعه پلدخترگفت: مَثَلِ ناظر انتخابات مانند قاضی محکمه است وهمانطوری که اگر قاضی براساس ظن و گمان حُکم کند فردای قیامت باید جوابگو باشد ناظران انتخابات نیز بایستی درامرنظارت براساس واقعیات و قانون عمل کنند.

به گزارش بالاگریوه مسئول دفتر نظارت و جمعی از ناظرین شهرستان پلدختر عصر امروز به مناسبت سالروز تشکیل نهادشورای نگهبان با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر دراین دیدار خدمت به خلق را نشأت گرفته ازایمان به خدا عنوان کرد و افزود: آنهائی که خدمتی به خلق الله می کنند همان موحدانی هستند که آموزه های دینی برایشان شاخص و ملاک است .

امام جمعه پلدختردرخصوص رعایت حق الناس گفت: دردین مقدس اسلام حق الناس آنچنان جایگاه برجسته و والائی دارد که طبق روایات خداوند فردای قیامت ازحق خودش می گذرد اما درخصوص حق الناس سخت گیری می کندلذاشما عزیزان ناظر هم بایستی بگونه ای عمل بکنید که مردم نماد قانون را مشاهده کنند و اگر به وظیفه شرعی و قانونی خود خوب عمل بکنید قطعاً خداوند هم شمارا یاری خواهدکرد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری تصریح کرد وقتی مقام معظم رهبری رأی مردم را حق الناس می داند شما ناظران بایستی درحراست و صیانت از رأی مردم فقط قانون و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرارداده و با دقت و حساسیت مضاعف ازرأی مردم صیانت بکنید.

امام جمعه پلدختر با اشاره به برخی کاندیداهای احتمالی که ازهم اکنون شروع به تبلیغات زودرس انتخاباتی کرده اند اظهارداشت: هرکسی که خاطی است حتی اگر سهمی هم درانقلاب داشته باشد بایستی با قانون شکنی او برخوردشود چون کسی که ازهمین ابتدابه قانون عمل نمی کند چطور انتظاردارد مردم اورا برای سنگر قانونگذاری انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری اهمیت انتخابات مجلس خبرگان را حساس تر ازانتخابات مجلس دانست و افزود: درانتخابات خبرگان به دلیل شأن و منزلت این نهاد که متصل به رهبری است واز جایگاه رفیعی برخورداراست بایستی دقت و وسواس بیشتری به خرج بدهید.

گفتنی است دراین دیدار فضلی نژاد سرپرست دفتر بازرسی ونظارت برانتخابات شهرستان پلدختر گزارشی از آمادگی 960 ناظرآموزش دیده و سازماندهی شده برای نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درشهرستان ارائه کرد.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید