پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1406
  • 0

امام جمعه پلدختر:

ایران اسلامی درخط مقدم مبازره با رژیم اشغالگر صهیونیستی است

بالاگریوه: جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس صبح امروزدردفتر امام جمعه پلدختر تشکیل شد.

بالاگریوه: جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس صبح امروزدردفتر امام جمعه پلدختر تشکیل شد.

به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختر طی سخنان کوتاهی دراین جلسه گفت: آموزه های دینی وانقلابی ، ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی ما ومنش ضداستکباری معمار کبیر انقلاب اسلامی و نیز رهبرمعظم انقلاب اسلامی ما همگی بر مقابله با ظلم و تجاوزگری تأکید دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با برشمردن نقشه های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی اسلام ناب محمدی و جلوگیری از جهانی شدن بیداری اسلامی گفت: درتمام بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری خطاب به مسلمانان و علی الخصوص ملت قهرمان ایران تأکید شده است با شرکت فعال و گسترده درراهپیمائی روز جهانی قدس ازمردم مظلوم فلسطین حمایت نموده و تنفر و انزجار خود را از ظلم و تجاوزگری آمریکا و رژیم اشغالگرقدس به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه پلدختربا بیان اینکه ایران اسلامی پرچمدارو پیشقراول مبارزه با استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است ، به پیام های راهپیمائی روز جهانی قدس اشاره کرد وافزود: دفاع ازمظلوم وشناساندن ماهیت پلیدآمریکاورژیم صهیونیستی به جهانیان از پیام های روشن روز جهنی قدس می باشد.
گفتنی است جلسه هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس شهرستان پلدختر با حضور جمعی از مدیران نهادهای انقلابی و دستگاههای اجرائی شهرستان دردفتر امام جمعه پلدختر تشکیل ودرراستای ساعت شروع ، مسیرها، سخنران و محل برگزاری راهپیمائی روزجهانی قدس درشهرستان پلدختر تصمیم گیری شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • امرایی
    • 11 تیر 1394 07:51
    • 0
    با توجه به وضعیت کشورهای همسایه و اقدامات تروریستی و حمایت رژم سفاک صهیونیستی از عناصر تکفیری باید روز جهانی قدس بیشتر از هرسال باشکوه برگزار گردد همه ما با محوریت امام جمعه محترم وعزیز شهرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد به کوری چشم دشمنان اسلام و منافقین

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید