چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر / ورزش
شناسه خبر: 1385
  • 0


امام جمعه پلدختر :

مسئولین به ابعاد اخلاقی،معنوی و روحی ورزش توجه ویژه داشته باشند

بالاگریوه: جلسه شورای ورزش شهرستان پلدختر با حضور ائمه جمعه پلدختر و معمولان ، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.

به گزارش بالاگریوه دراین جلسه حجت الاسلام و المسلمین سوری اما م جمعه پلدخترورزش همراه با اخلاق اسلامی را ازویژگی های قهرمانان ایران اسلامی دانست وخواهان توجه بیشترمسئولان ورزش کشور ، استان و شهرستان به ابعاد معنوی، روحی و روانی ورزشکاران گردید.

امام جمعه پلدختر درادامه رفع مشکلات و مسائل جوانان علی الخصوص اشتغال، مسکن و رفع بیکاری آنان را خواستارشد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه معمولان با اشاره به اینکه شهرمعمولان تاکنون ورزشکاران برجسته ای را به ورزش کشور و تیم ملی معرفی کرده است خواهان توجه مسئولین ورزش استان به زیرساخت های ورزش بخش معمولان و رفع کبودهای ورزشی این بخش گردید .

درادامه این جلسه امید کائیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر هم به نقش ورزش درپیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: همانگونه که ملت بزرگ ایران با اراده و پشتکار و توکل به خداوند به رهبری روحانیت و در رأس آن حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ابهت پوشالی ابرقدرت ها را درهم شکسته اند ، جوانان ورزشکارنیز درمیادین ورزشی صحنه های افتخارآفرینی را درتاریخ این ملت بزرگ به ثبت رسانده اند.

کائیدی با اشاره به اینکه پروژه استخر شنای شهر پلدختر از اسفند 93 تاکنون پیشرفت های ملموسی داشته و طی روزهای آینده سوله این ساختمان جهت آماده سازی و نصب به شهرستان تحویل می گردد، افزود: ان شاالله تا هفته دولت سالن چند منظوره هلوش و خانه کشتی شهرستان به بهره برداری می رسند .

درادامه این جلسه فرماندار پلدختر خواستار توجه مسئولان ورزش شهرستان به بحث ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان گردید و افزود: درعرصه ورزش نیز شایسته است خیرین به میدان بیایند و از ورزشکاران حمایت نمایند.

قدرت اله ترابی نژاد با اشاره به اینکه تلاش هائی برای واگذاری ساخت و بهره برداری پروژه های ورزشی شهرستان به بخش خصوصی انجام گرفته است خواهان توجه بانک ها وادارات مرتبط به رفع مشکلات جوانان وروان سازی ارائه تسهیلات بانکی به آنان گردید.

دسته بندی: انتخاب سردبیر / ورزش
تبلیغ

نظرات

    • ساتیاروند
    • 6 تیر 1394 17:59
    • 0
    یکی از مطالبات مردم با توجه به گرمای بالای 40 درجه پلدختر وجود استخر در شهرستان است در حال حاضر برخی روستاهای کشور استخر دارند چرا در این شهر تعلل می شود چرا مردم پیگیر مطالبات خود از فرماندار و .... نیستند چرا روند پروژه استخر کندا است احتمالا زمانی مورد بهره برداری قرار گیرد که آنوقت آب نباشد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید