جمعه، 10 فروردین 1403
انتخاب سردبیر
شناسه خبر: 1382
  • 0

رئیس کل دادگستری لرستان :

سرمایه گذاران فعال را پشتیبانی و با متخلفان برخورد می کنیم

بالاگریوه: رئیس کل دادگستری لرستان درجمع خبرنگاران گفت:برای موفقیت سرمایه‌گذاران در لرستان اول باید متخلفان را شناسایی و از فعالان پشتیبانی کنیم.

به گزارش بالاگریوه رئیس کل دادگستری لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با گرامیداشت هفته قضائیه، گفت : شهید بهشتی نمونه یک مدیراسلامی است که همه مدیران باید آن را الگوی خود قرار دهند، چرا که این شهید بارها مورد تهمت قرار گرفت، اما سکوت کرد و همواره در سخن گفتن احتیاط می‌کرد که نکند کسی از سخنان او ناراحت شود، اما امروز هدف عده‌ای این است که رقیب خود را از سر راه بردارد.
جعفر بدری عنوان کرد: در شرایطی که کشور در مذاکره با انرژی هسته‌ای قرار دارد، چرا عده‌ای سوژه دشمنان می‌شوند. از این رو باید تلاش شود مسائل کشور در اولویت قرار گیرد، چراکه اگر دشمنان احساس کنند شرایط سختی بر کشور حاکم است، مواضع خود را سخت‌تر می‌کنند. از این رو کسی که مسئولیت می‌پذیرد باید مصالح کشور را در اجرای احکام، صدور حکم، محل اجرای حکم و غیره را مدنظر قرار دهد.
وی یادآور شد: بحث سفر ریاست قوه‌قضائیه به استان لرستان یک سفر پر خیر و برکتی بوده، از این رو تاکنون از مصوبات سفر رئیس قوه‌قضائیه به لرستان 30 میلیارد تومان برای هزینه‌های عمرانی، تجهیزاتی و تعمیراتی دادگستری و سازمان‌های مربوطه این نهاد اختصاص داده شده است.
رئیس‌کل دادگستری لرستان افزود: برخی از این پروژه‌ها مانند دادگاه بخش بیرانوند، پروژه‌های اهدایی در بخش کاکاوند و شول‌آباد شروع شده است.
بدری از عملیات اجرایی پروژه‌های ساختمان دادگستری معمولان، تکمیل پروژه‌های ساختمان‌های دادگاه نورآباد، پلدختر، کوه‌دشت، علی‌گودرز از دیگر پروژه‌های سفر رئیس قوه‌قضائیه به لرستان است.
این مقام قضائی یادآور شد: آمار ورودی پرونده‌ها به دادگستری لرستان سال گذشته نسبت به سال 92 بیش از هشت درصد افزایش داشته، یعنی 127 هزار پرونده وارد دادگستری لرستان شده که 126 هزار پرونده مختومه شده است.
رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: در استان لرستان یکی از چیزهایی که ما را رنج داده فقر مردم است و این شایسته نیست که در روستاهای لرستان شاهد مشکل آب، مسکن و بیکاری باشیم. از این رو رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در استان لرستان یکی از وظایف ما بوده که تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا آنها را شناسایی و پشتیبانی کنیم.
بدری گفت: برای موفقیت سرمایه‌گذاران در لرستان اول باید متخلفان را شناسایی و از فعالان پشتیبانی کنیم.
وی افزود: دولت کمال همکاری را با واحدهای تولیدی دارد از این رو بانک‌ها، تأمین اجتماعی، اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی، باید همکاری لازم را با این افراد داشته باشد.

دسته بندی: انتخاب سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید