پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1201
  • 0

استاندارلرستان:

سر لوحه قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت در کارها افتخار ماست

بالاگریوه/استاندارلرستان گفت:فرهنگ ایثاروشهادت تبدیل به یک میراث گرانبها شده است و همه افتخار می‌کنیم که درکارهایمان از این فرهنگ استفاده کنیم.

بالاگریوه-هوشنگ بازوندصبح امروزدرجلسه ساماندهی راهیان نوردراستان لرستان که باحضورفرمانداران،فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان‌های لرستان و جمعی ازمدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،اظهارداشت: فرهنگ جهادوشهادت یکی ازیادگاری‌های قوی امام راحل بعداز انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس وی عنوان داشت:این فرهنگ عظیم و بزرگ سرمایه بسیارعظیمی است که خود را 8 سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد.

این مسئول تصریح کرد:‌فرهنگ ایثاروشهادت تبدیل به یک میراث گرانبها شده است و همه افتخار می‌کنیم که درکارهایمان باید از این فرهنگ استفاده کنیم.

استاندار لرستان افزود:‌ اگر ما امروز تحت عنوان مدیریت جهادی کارهای خود را پیش می‌بریم این به برکت فرهنگ جهاد ایثار و شهادت است که وظیفه ما در انتقال این فرهنگ نسل‌های آینده سنگین است.

بازوند خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران نسل‌های جوان و آینده شیفته فرهنک ایثار و شهادت هستند از این رو ما باید تلاش کنیم این فرهنگ را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

این مسئول از همه مدیران دستگاه‌های اجرای استان لرستان خواست ضمن پیشتیبانی از اعزام کاروان راهیان نور مشارکت جدی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

وی عنوان کرد: توجه به کاروان‌های راهیان نور یک امر خداپسندانه و ضروری است از این رو از معاون فرهنگی سپاه پاسداران لرستان، فرمانداران و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که نسبت به فراهم کردن اعزام زائران راهیان نور در استان لرستان اقدام کنند.

بازوند تصریح کرد: سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل لرستان پیشنهاد 962 میلیون تومان اعتبار برای پشتیبانی ازکاروان‌های راهیان نور پیشنهاد کردند که استانداری لرستان از این مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌دهد تا بتوانیم راهیان نور را در بهمن و اسفند ماه یاری دهیم.

استاندارلرستان گفت:این نخستین جلسه پشتیبانی ازکاروانهای راهیان نوربوده که انجام شده وبامشارکت بسیارخوب فرمانداران،دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان روبه‌رو شده است.

براساس این گزارش در این جلسه مقرر شددستگاه‌های مرتبط نسبت به تامین تجهیزات و اقلامی که مورد نیاز کاروان‌های راهیان نورهستند اقدام کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید