پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1194
  • 0

امام جمعه خرم آباد:

پیام 9 دی حفظ وحدت،داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان برضرورت حفظ وحدت وپرهیزازایجادتشنج سیاسی دراستان تأکیدکرد.

به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروزدرجمع اقشار مردم خرم‌آباد گفت:‌ آنهایی که درماجرای فتنه 88 از مردم جداو به وسیله شیطان و استکبارجهانی گمراه شدندنشان دادکه دست آمریکایی‌های جنایتکارورژیم جعلی وفاسدصهیونیستی درفتنه روشن بوده است.

به گزارش فارس وی یادآور شد:هیچ تردیدی وجود ندارد که فتنه ماجرایی ازقبل طراحی شده بود و نشانه آن ارتباط سازمان‌های جاسوسی با عناصر فتنه‌گر بوده است و مگر غیر از این بوده که قبل از برگزاری انتخابات مسئله تقلب را مطرح و کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند.

نماینده ولی فقیه درلرستان افزود:هدف فتنه‌گران چیزی جزبراندازی نظام اسلامی نبوده وآنهابه دنبال ناکارآمدنشان دادن جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بوده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان داشت:عملکرد،موضع‌گیری ورفتارسران فتنه نشان‌دهنده همه چیزاست وآمریکا رفتارشان را دیدو ازآنهاحمایت کرد،این درحالی است که بعضی ازافراد به دنبال این هستندکه مظلوم‌نمایی کنندوبگویندسوء‌تفاهم صورت گرفته و این حرفهارادرجامعه پخش می‌کنند.

وی به برخی از گناهان فتنه‌گران اشاره کرد و متذکر شد: دعوت مردم به تجمع غیرقانونی از گناهان آنها بود و آیا اخلال در نظم، آسایش و مزاحمت در کسب و کار مردم و هتک حرمت به مسئولان نظام و اصرار بر اینکه از طریق غیرقانونی کار خود را دنبال کنند، جرم نبوده است و ضربه زدن به مردم، آتش زدن 74 مغازه، آتش زدن 124 شعبه بانک و زیرساخت‌های شهری و بیت‌المال را از بین بردن، جرم نبوده است؟

نماینده ولی فقیه در لرستان توضیح داد: در سال‌های60 و 61منافقان همین کارها را کرده بودندو همین عناصر به اعدام آنها اصرار می‌ورزیدند و امروز تاریخ تکرار شده و برای دشمن زمینه را برای اهانت به مردم و نظام جمهوری اسلامی همین فتنه‌گران فراهم کرده‌اند و جرم این‌ها کمتر از منافقان نیست.

میرعمادی تشریح کرد: دلیل حضور مردم درحماسه 9دی همین مسائل است، چراکه مردم به ارزش‌های دینی و آرمان‌های الهی پایبند بوده و همیشه در صحنه حضور دارند و مشت محکمی بردهان فتنه‌گران و دشمنان نظام خواهند زد، این درحالی است که فتنه‌گران با دشمنان نظام و مردم همنوا شده و دشمنان انقلاب و دین و ولایت نیز از رقاصه تا آمریکایی و صهیونیستی و مطرب از آنها حمایت می‌کنند که مایه ننگ و رسوایی است.

وی بیان داشت: 9 دی روز غیرت مردم دینی ایران است و مردم ایران هرگز ضربه‌زدن به ارزش‌های دینی را تحمل نمی‌کنند، از این‌رو مسئله فتنه چیزی نیست که فراموش شود و همگان بدانند که فتنه خط قرمز ماست و این اصلی است که رهبر ما آن را معین کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد:‌ خداوند متعال نعمت بزرگی چون رهبری هوشیار، بابصیرت، حکیم و فرزانه به ما بخشیده است و این نعمت بزرگ قبل از انتخابات 88 بحث تقلب به انتخابات را هشدار داده بود، اما عده‌ای کماکان خود را به ناآگاهی می‌زنند، اما مردم بیدار و همیشه درصحنه‌ هستند و به  9 دی که روز هوشیاری و میثاق با ولایت فقیه است، افتخار می‌کنند.

میرعمادی برضرورت حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد تشنج سیاسی درلرستان تأکید کردو توضیح داد:حماسه 9دی دربردارنده سه ویژگی ممتاز است که باید آنها راحفظ کنیم، ویژگی اول اتحاد و وحدت کلمه، ویژگی دوم آن بصیرت و هوشیاری و ویژگی سوم آن تبعیت ازولایت است.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان عنوان کرد: پیام این روز نیزحرکت بر محورولایت فقیه است و هرحرکتی که بر این محور نباشد،ما آن راخطا و اشتباه می‌دانیم، چرا که تبعیت از ولایت موجب عظمت و پیروزی می‌شود و ما باید در این باور مردم احترام بگذاریم. 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید