چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1191
  • 0

نماینده ولی فقیه درسپاه ابوالفضل(ع):

حماسه 9دی امدادالهی بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان حماسه 9 دی را امدادهای الهی دانست و گفت: خداوند برای ماندگاری انقلاب اسلامی با فرستادن امدادهای الهی خود اراده کرد و حماسه 9 دی خلق شد.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام علیرضا کرمی صبح امروز (8 دی) در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در خرم آباد اظهار داشت : متاسفانه پس از گذشت پنج سال از فتنه 88 برخی از خواص همچنان برای محکومیت فتنه خفقان گرفته اند و برخی نیز مهر سکوت بر لبان خود زده اند و حاضر نیستند که این فتنه را محکوم کنند و حتی برخی از آنها هم به آقا نامه می نویسند و خواستار رفع حصر از سران فتنه می‌شوند.

به گزارش تسنیم ازخرم آباد وی با بیان اینکه مردم زمانی که فتنه را شناختند با حضور درصحنه حماسه 9 دی را خلق کردند افزود: در 9 دی سال 1388 مردم شعارهای خود را علیه فتنه‌گران مطرح کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان حماسه 9 دی را امدادهای الهی دانست و گفت: خداوند برای ماندگاری انقلاب اسلامی با فرستادن امدادهای الهی خود اراده کرد و حماسه 9 دی خلق شد.

کرمی جریحه دار شدن ایمان مردم در جریان حرمت شکنی فتنه‌گران در روز عاشورای سال 88 رایکی دیگر از عوامل موثر در خلق حماسه 9 دی دانست و ادامه داد: زمانی که مردم دیدند در روز عاشورای حسینی به مقدسات آنها توهین شده است در حالی که آنها در عزای سرور و سالار شهیدان مشغول عزاداری بودند در روز 9 دی آمدند و با دین خود در مقابل دنیای فتنه گران ایستادند.

وی با بیان اینکه مردمی که حماسه 9 دی را خلق کردند همان مردمی هستند که امسال در مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی حماسه دیگری را خلق کردند افزود: اگر چه در آمارهای رسمی تعداد زائران کربلای حسینی کشورمان 1.5 میلیون نفر اعلام شده است اما واقعیت این است که تا بیش از چهار میلیون نفر زائر از کشورمان در کربلا حضور یافته اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان دشمن شناسی و بصیرت مردم را از دیگر عوامل موثر در خلق حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که ملت ایران از این دو شاخصه بهره‌مند هستند انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان بیمه است.

کرمی ادامه داد: درجنگ رو در رو همه چیز مشخص است اما در فتنه, کشته‌ها مشخص نیست و در واقع در زمان فتنه، فتنه‌گران تا زمانی که دین مردم را نگیرند آرام نمی‌نشینند.

وی با بیان اینکه فتنه همان چیزی است که طلحه و زبیر را با آن همه سابقه و رشادت ها از اسلام گرفت افزود: باید بصیرت داشته باشیم و گرنه همان گونه که فتنه طلحه و زبیر را از اسلام گرفت ما را هم از اسلام می گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت:اگرچه با درایت رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردمفتنه 88به زباله دان تاریخ رفت اما واقعیت این است که دشمن بیدار است و همواره تلاش می‌کندکه انقلاب اسلامی را ازما بگیردوبا اینحال مابایدبابصیرت درمقابل آنها بمانیم و نگذاریم که دشمن دراین مسیرتوفیق پیداکند

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید