پنج شنبه، 9 فروردین 1403
رصد بالاگریوه
شناسه خبر: 1136

پاتوق شنیده های بالاگریوه

دریافت وجه درازای طرح حکمت/کارمندخوزستان، فعال فرهنگی لرستان/تعطیلی تنها کانون فرهنگی پلدختر/جلسه ای پرازگلایه به استاندار/......

    دریافت وجه درازای هدایای طرح حکمت

شنیده شده است دریکی ازمدارس ابتدائی جنوب شهرستان پلدختردرازای ارائه البسه و لوازم التحریراهدائی دفترمقام معظم رهبری( طرح حکمت) ازهردانش آموز یکصدهزارریال دریافت شده است.گفته شده است ازآنجاکه سال هاست این اقلام ازطرف دفترمقام معظم رهبری بصورت رایگان درسطح مدارس مناطق محروم روستائی توزیع می گردد.امادریافت وجه ازخانواده دانش آموزان دراین واحدآموزشی نگرانی خانواد ه های مستضعف رادرپی داشته است .

       کارمند خوزستان ، فعال فرهنگی لرستان !

شنیده شده است درجریان برگزاری همایش تجلیل از فعالان فرهنگی شهرستان پلدختر که سوم آبان ماه سال جاری درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی پلدختر برگزارگردید،یکی از کارمندان کمیته امداد اندیمشک دراستان خوزستان بعنوان فعال فرهنگی شهرستان پلدختر !؟ تجلیل شده است .

این اقدام دست اندرکاران همایش باعث تعجب بسیاری ازحاضران و فعالان فرهنگی شهرستان گردید.شنیده های موثق دراین زمینه حاکی ازآن است که دلیل این اقدام مطرح کردن نام فرد تجلیل شده بعنوان مسئول آینده کمیته امداد شهرستان پلدختر بوده است و درحالی است که نهاد کمیته امداد شهرستان پلدختر از نیروهای با تجربه ، توانمند و با سابقه مدیریت برخورداراست، چند روز پس از برگزاری این همایش فرد تجلیل شده ازکانال هائی برای دریافت حکم مسئولیت کمیته امداد شهرستان به مدیر کل کمیته امداد لرستان معرفی ، اما با پاسخ و واکنش منفی مدیرکل این نهاد مواجه گردیده است .

      درسال مدیریت جهادی تنها کانون فرهنگی تربیتی پلدختر تعطیل شد

درحالی که برنامه های پرورشی کانونها نقش غیرقابل انکاری درپرکردن اوقات فراغت ورشدهمه جانبه آنان درابعادمختلف روحی، جسمی و عاطفی دانش آموزان داشته و ازموثرترین بسترهای شکوفائی استعدادها، خلاقیتها وکسب مهارت و تربیت اجتماعی  آنان می باشد و از طرفی آقای دکتر کفاش معاون پرورشی - فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با نگرش احیاء کانون های فرهنگی وتربیتی ودارالقرآن هامسئولیت خودرا دراین وزارتخانه آغاز نموده که احیاء وراه اندازی 600 مرکز دارالقرآن درسراسرکشورمصداق بارز این مهم می باشد آموزش و پرورش پلدختر اما دراقدامی عجیب تنها کانون پرورشی این شهرستان را تعطیل کرد.درحالی که رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش وپرورش استان درپاسخ سوال خبرنگار « بالاگریوه» وجود هرگونه مانع برسرراه تداوم فعالیت بیست و چند ساله این کانون را رد می کند ، لکن مسئولین مرتبط درآموزش و پرورش پلدخترحذف شدن کد کانون از سیتم بکفا بدلیل پائین بودن آماردانش آموزان شهرستان را علت به تعطیلی کشاندن کانون عنوان می کنند.ازطرفی برخی منابع آگاه درآموزش و پرورش پلدختر تعطیلی کانون را موقت و فرصتی ساختگی برای برکناری چند نیروی مشغول بکار دراین کانون  ارزیابی می کنند .

               جلسه ای پرازگلایه به استاندارومدیران کل لرستان

به نوشته پایگاههای خبری درجلسه شورای اداری شهرستان پلدخترکه درتاریخ 27 /8/93 به مناسبت هفته بسیج درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارگردید امام جمعه و فرماندارپلدخترازاستاندارو برخی مدیران کل گلایه کردند.

امام جمعه پلدختردراین جلسه ازاستاندار بخاطرچندبارسفربه برخی از شهرهای استان وسفر نکردن به پلدختر جهت پي گيري پروژه های عمراني وبررسی مصوبات سفرهای قبلی گلایه کرده و این امر رانشانه کم‌توجهی وي به پلدختر دانسته است .

 قدرت‌الله ترابی‌نژاد فرماندارپلدختر نیزدر این جلسه با انتقاد از برخی رفتارهای مدیران کل استان گفته است : بعضی از مدیران کل استانی به دلیل غرض‌هاي شخصی و بی‌توجهی در انجام وظایف، در حق مردم شهرستان پلدختر کوتاهی می‌کنند.

گفتنی است فرماندارپلدختر قبلاً نیز ازعدم حضوروتوجه برخی مدیران کل استان و مدیران شهرستان به جلسات این فرمانداری انتقادکرده بود.

                درخواست صغرسن برای شرکت درانتخابات آینده مجلس

به نوشته خبرگزاری ...یکی ازنمایندگان ادوارمجلس که در8 دوره انتخابات شرکت ودر4 دوره به کرسی نمایندگی دست یافته است و اکنون به دلیل کبرسن شرایط کاندیداتوری ندارد، با ارائه درخواست به مراجع قضائی تقاضای صغرسن برای شرکت درانتخابات آینده مجلس کرده است . این موضوع انسان را به یاد دوران دفاع مقدس می اندازد که چگونه نوجوانانی که به دلیل صغرسن شرایط حضوردرکربلای جبهه را نداشتنددرشناسنامه خود دستکاری وسنشان را افزایش می دادند ، اما این کجا و آن کجا

دسته بندی: رصد بالاگریوه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید