جمعه، 10 فروردین 1403
رصد بالاگریوه
شناسه خبر: 1134

بالاگریوه وپیگیری هائی که نتیجه داد

بالاگریوه-دو مورد از اقدامات عملی مسئولان درواکنش به اخبارومطالب منتشرشده در نشریه بالاگریوه و پیگیری مطالبات مردم دراین نشریه .

به گزارش بالاگریوه شریه بالاگریوه درراستای پیگیری مطالبات و خواسته های اقشارمختلف ورساندن صدای مردم به گوش مسئولین تاکنون گزارش ها و تحلیل های متعددی رامنتشرکرده است.وهرچنددرمواردی بدلیل انتقاد ناپذیری و کم ظرفیتی برخی مسئولان به جای جوابیه ازآنان ، با احضاریه و حضور درمراجع قضائی مواجه گردیده، لکن درموارد متعددی نیز اقدامات عاجل و خداپسندانه مسئولین را بدنبال داشته است . که دراین مجال به دومورد ازنتایج پیگیری های « بالاگریوه » و عکس العمل و واکنش مسئولانه مدیران اشاره می گردد.

              1- احداث پل عابرپیاده وجاده دسترسی خانواده های شهدا ی چولهول به گلزارشهدا

یک مورد از اخبار و گزارش های نشریه بالاگریوه که منجر به اقدام عملی مسئولان گردید، انعکاس درخواست اهالی روستای چولهول وسطی مبنی براحداث پل عابر پیاده برروی رودخانه چولهول و جاده دسترسی بود تا بتوانند برمزار شهیدان والامقام این روستا حاضرشوند. در این راستا مدیرمسئول نشریه ضمن دعوت ازخانواده های معظم شهدا با حضوردر جمع آنان در گلزار شهدا و انجام مصاحبه با آنان ، گزارش کاملی را به انضمام تصاویری ازگلزار شهدا با عنوان « رودخانه چولهول مانع حضورمان برتربت شهیدان است » درصفحه 8 شماره دوم  شهریور ماه نشریه منتشرکرد که متعاقب آن از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در تهران پس از بازدید از محل هزینه احداث پل پیاده رو برروی رودخانه و جاده دسترسی به گلزارشهدای روستا را تأمین کردند و عملیات احداث پل و جاده دسترسی به گلزار هم اکنون درحال اجرا است . مدیر مسئول بالاگریوه وظیفه خود می داند ازتلاش های خداپسندانه مسئولین و همه کسانی که به حرمت خون شهدا در این راستا قدم برداشته اند، از جمله مسئولین مرتبط در قرارگاه مرکزی سازندگی خاتم الانبیاء ،یکی از عزیزان پاسداربومی منطقه مشغول به خدمت درقرارگاه خاتم الانبیاء که راضی به مطرح کردن نام خود نشده است ، مهندس صمد چراغی بخشدار محترم معمولان و سلطانپور دهیار دهستان افرینه قدردانی نماید.

                     2- آغاز عملیات اجرائی پروژه تأمین آب شرب روستای بابابهرام

مدیرمسئول نشریه بالاگریه با علم به اینکه مردم روستای بابابهرام بیش از 25 سال است که از نظر آب آشامیدنی در مضیقه می باشند با حضور در این روستا در معیت آقایان شیرخان ناصری عضو خانواده معزز شهدا و ماشااله زیدی از فرهنگیان منطقه و اخذ درخواست آنان و انجام مصاحبه با اهالی روستا درخصوص مشکلاتشان ، ضمن ارسال درخواست اهالی به دفتر استاندار لرستان، دفترامام جمعه شهرستان، دفترنماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ، دفتر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستائی لرستان و فرماندار پلدختر، با انعکاس درخواست اهالی روستای یادشده درصفحه 7 شماره شهریورماه نشریه بالاگریوه با عنوان« مردم و مزارع روستای نمونه دوران دفاع مقدس( بابابهرام) درمضیقه آب » واکنش وحساسیت مسئولان از جمله مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستائی لرستان ، استاندار ، نماینده مردم پلدختر در مجلس و... را برانگیخت و درنتیجه پیگیری های بعمل آمده  اعتبار4 میلیارد و 300 میلیون ریالی پروژه آب آشامیدنی روستا تأمین و اکنون به لطف خداوند عملیات اجرائی پروژه در حال انجام بوده و به اهالی روستا وعده داده شده که حداکثر تا پایان سال جاری از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

مدیرمسئول نشریه بالاگریوه مفتخر است تا علیرغم تنگناهای شدید مالی برای چاپ و انتشار نشریه ، اما همچنان به جای پرداختن به مسائلی که شائبه منافع شخصی به اذهان متبادر می سازند ، بدون هیچگونه چشمداشت و توقعی صرفاً برای رضایت خداوند و حل مشکلات مردم نسبت به انعکاس مشکلات و مطالبات اقشار مختلف همت گماشته و دراین راستا دست های مهربان همه کسانی که خواسته های برحق مردم را به دفتر نشریه اطلاع دهند به گرمی می فشاریم .

دسته بندی: رصد بالاگریوه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید