پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1102
  • 0

استاندارلرستان:

راه عزتمندی و نجات کشور در توجه به فرهنگ بسیجی است

بالاگریوه- هوشنگ بازوند : ما باید ویژگی‌های بسیج را برای نسل امروز به خوبی ارائه دهیم زیرا بسیجیان فرزندان دفاع مقدس، پرچمداران عزت مسلمانان و سپر حوادث هستند .

بالاگریوه- هوشنگ بازوند در شورای اداری استان 29/8/93 ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: ما باید ویژگی‌های بسیج را برای نسل امروز به خوبی ارائه دهیم زیرا بسیجیان فرزندان دفاع مقدس، پرچمداران عزت مسلمانان و سپر حوادث هستند .

استاندارلرستان گفت : عظمت بسیج، پیکره‌ای به وسعت ایران اسلامی دارد زیرا الان در کشورهای اسلامی با استفاده از روش بسیجیان ما به پیروزی می‌رسند و بسیج پشتوانه عظیم فکری و دانایی دارد .

وی با اشاره به اینکه دشوار‌ترین شب‌ها و روزهای پرخطر هشت سال دفاع مقدس را با رشادت‌های بسیجیان به یاد می‌آوریم زیرا بسیجیان مرد میدان‌های خطر، از خودگذشته و فداکاری هستند که کار آنها مختص به یک روز و یک زمان نیست .

این مقام مسئول ادامه داد: درشرایط فعلی، کشورما نیازمند یک مدیریت متحد، خستگی‌ناپذیر، برنامه‌محور و با عزم راسخ به نام بسیج است و بسیجیان باید یک بار دیگر با عزم راسخ و پوشیدن لباس‌های خاکی برای توسعه کشور و به ویژه استان لرستان به میدان بیایند زیرا همواره بهبود معیشت و اقتصاد مردم یکی از دغدغه‌های بسیجیان بوده و امروز در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ترویج فرهنگ بسیجی یک ضرورت است زیرا فرهنگ بسیجی شامل شجاعت، اعتماد به نفس، استقلال، تلاش و مجاهدت برای بهبود و معیشت مردم، کارآفرینی و اقتدار است .

بازوند خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که باید در هفته بسیج صورت پذیرد تکریم بسیجی و احترام به مردانگی و مروت آنهاست، اگرچه بسیجیان نیاز به تقدیر ندارند اما باید به فرمان امام توجه کنیم و بسیجیان را از یاد نبریم .

استاندار لرستان تصریح کرد: فرمانداران همکاری جدی‌ای با سپاه و بسیج داشته باشند زیرا بسیج ظرفیت عظیمی است که اگر خوب بکار گرفته شود توسعه استان هرچه سریعتر صورت می‌گیرد . 

دسته بندی: سیاست / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید