شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 54

مقاله/به قلم نورالدین احمدی

آقاي استاندار! دومين شهرشهيدداده كشور رادريابيد

نورالدین احمدی : آقای استاندار! تا کی باید مردم پلدختر علیرغم دارا بودن زمین های مستعد کشاورزی و بسترمناسب برای توسعه دامپروری چشم امیدشان به کسب نان بخور و نمیر از راه کارگری در دیگرشهرهای کشور باشد؟

                روزنامه کیهان -شماره ۱۹۷۴۴ - یکشنبه ۲۸ شهریور۱۳۸۹ - صفحه

 

بالاگريوه: رهبر معظم انقلاب در فروردين 88 در خصوص توجه به آحاد مردم مناطق مختلف كشور و پرهيز از تبعيض در خدمت رساني به مردم فرمودند : «اينجور نباشد كه اگر يك مركزي،يك استاني،يك شهري يك كوره دهي از مركز دور است و در يك نقطه جغرافيائي كشور قرار گرفته است دچار محروميت باشد اما آنجائي كه نزديك است برخوردار باشد اين عدالت نيست. فاصله هاي طبقاتي و جغرافيائي بايد برداشته شود»

اكنون با اين مقدمه از استاندارمحترم لرستان مي خواهم شهر من رادريابد.
آقاي استاندار! آيا پلدختر با دارا بودن بهترين منابع آبي و زيرساخت ها و بسترهاي بسيار مناسب كشاورزي، دامپروري، گردشگري و مهمتر از همه اينها نعمت وجود بهترين و كارآمدترين نيروي انساني متعهد و با تجربه كه در كوران جنگ 8 ساله همچون پولاد آبديده شده اند در جايگاه واقعي خود قرار گرفته است؟
مگرشهرستان ما درمقایسه با بسیاری از شهرستانهای دیگر که از تیررس هواپیماهای دشمن و صدمات و آسیب های جنگ به دور بوده اندچه چیزی کم داشته و دارد که باید از نظر رونق اقتصادی و وضعیت درآمدی مردمش در پائین ترین رده ی توسعه ای باشند ؟ و تا کی باید مردم این شهرستان علیرغم دارا بودن زمین های مستعد کشاورزی و بسترمناسب برای توسعه دامپروری چشم امیدشان به کسب نان بخور و نمیر از راه کارگری در دیگرشهرهای کشور باشد؟
آقای استاندار!پلدختر مظلوم مدتهاست که به نمایشگاه عزل و نصب های غیرکارشناسی وصرفاً انتقام جویانه پس ازانتخابات مجلس تبدیل گشته (نه فقط دریک دوره خاص) ومتآسفانه این موضوع کم کم به شکل یک فرهنگ غلط جاافتاده است که پس ازهرانتخابات مجلس همه ی مدیرانی که با نماینده پیروز نبوده انددارای هرتوانمندی ویا دلسوزی نسبت به انقلاب ومردم هم که باشندباید غزل خداحافظی سرداده وعرصه رابرای ورودافرادی که اصلی ترین امتیاز و شاخصه آنان همراهی بانماینده پیروزاست خالی کنند.آقای دهمرده! مردم ماوقتی باخبرشدندجنابعالی با کوله باروکارنامه موفقی ازمدیریت دراستان های سیستان و بلوچستان وکرمان سکان مدیریت اجرائی استان رابدست گرفته ایدبارقه ی امید دردل های شان روشن وبه آینده خود وشهرستانشان امیدوار گشتند.

انشاالله که درتدوین پیشنهادات و نیازسنجی های سفر سوم هیأت دولت به استان بادرنظر گرفتن چند طرح وپروژه بزرگ واشتغالزابرای شهرستان پلدختراین امیدواری را دوچندان نمائید.

پلدختر-نورالدين احمدي 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید