جمعه، 31 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2956
  • 0

رئیس دادگستری شهرستان وعده داد ؛

دستگاه قضائی پلدختربامخلان نظم و امنیت بدون اغماض برخورد می کند

رئیس دادگستری پلدخترگفت: باکسانی که در فضای مجازی و حقیقی متعرض حقوق اشخاص می شوند مطابق قانون به اشد وجه برخورد می شود

رئیس دادگستری پلدخترگفت : باکسانی که درفضای مجازی وحقیقی متعرض حقوق اشخاص می شوند مطابق قانون به اشد وجه برخورد می شود .

 

به گزارش بالاگریوه اکبر رشیدی با تسلیت ماه محرم،ماه حزن و اندوه و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش،و آرزویِ قبولی عزاداریهای همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت.خاطرنشان کرد:کسانی که با  دست بردن به سلاح یا اخلال در نظم عمومی یا تعرض به حقوق اشخاص و یا تیراندازی  موجبات اخلال در نظم، امنیت و آسایش عمومی و مردم را فراهم کرده اند و به عبارتی کسانی که خواسته یا ناخواسته و باافکار کور کورانه پایشان را از گلیمشان درازتر کردند و آنان  که اینچنین افرادی را همراهی،همکاری و مساعدت، تشویق یا تطمیع نموده اند مجرم شناخته میشوند و آنچنان درسی به آنان داده خواهد شد که باعث عبرت خود و دیگرانی که چنین خیالاتی دارند ،بشود.

 

وی متذکر شد : دارندگان سلاحهای غیر مجاز اگر در اسرع وقت سلاحهای خود را تحویل مقامات ذیصلاح ندهند ،در صورت دستگیری هیچ اغماضی در برخورد با آنها نخواهد شد و دارندگان سلاح مجاز هم اگر با سلاح خود مرتکب جرم شوند و یا آن را در اختیاردیگری قرار دهند ضمن ابطال مجوز آنان و عودت سلاح به مرجع مربوطه، طبق مقررات قانونی با آنان برخورد لازم صورت میگیرد .

« رشیدی » اظهار امیدواری کرد: مردم شریف و ولایتمدار شهرستان پلدختر همچنانکه همیشه درصحنه هایِ انقلابی حضور داشته اند همکاری لازم را با دست اندر کاران ایجاد نظم و امنیت داشته تا جامعۀ سالم این شهر ازلوث وجود افرادی که حقوق عمومی،امنیت و آرامش مردم را خدشه دار میکنند پاک شود.

رئیس دادگستری شهرستان پلدخترتصریح کرد: ان شا الله همه مردم بیدار و هوشیار باشند که افرادی با اغراض شخصی و اهدافی شوم و اعمالی فریبکارانه آنها را به وادیِ اعمال خلاف قانون نکشانند بزرگترها هم حامی و راهنمایِ جوانان باشند و امر به معروف و نهی ازمنکر را در هیچ زمانی و در هیچ جایی فراموش نکنند تا خدای نکرده جوان یا نوجوانی خود را در ورطه جرائم نیندازد .

اکبر رشیدی با اشاره به اینکه سلامتِ جامعه منوط به سلامت آحاد جامعه است افزود: همۀ افراد باید برای سلامت جامعه ایفای نقش نمایند.

رئیس دستگاه قضائی پلدختر با اشاره به درگیری چندروز پیش درشهرستان که منجربه قتل یک خانم باردار بی گناه شده بودضمناظهار همدردی با خانوادۀ فردمتوفی و دعوت بازماندگان به خویشتنداری یادآورشد: همانطوریکه مردم شریف پلدختر میدانند به علت درگیری بین افرادی که اختلافات شخصی خود را به خیابان کشانده و ضمن اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش مردم، باعث قتلِ شخصی بیگناه و جنینِ وی شده اند .چندین نفر از مرتکبین با قرار قانونی روانه زندان شده اند و ان شا الله با کمک و همکاری مردم و نیروهای محترم انتظامی ،امنیتی و اطلاعاتی بقیه نیز دستگیر و به مجازات جرائم ارتکابی محکوم خواهند شد .

وی با اعلام اینکه تعدادی هم از افرادی که باعث اخلال در نظم درمحدوده شهر و بعضی روستاها شده اند دستگیر و روانه زندان گردیده اند تأکیدکرد: دستگیری و برخورد با مابقی نیز در دستورکار دستگاه قضائی شهرستان می باشد.

 « رشیدی » با قدردانی ازمراجع محترم انتظامی،اطلاعاتی شهرستان که برای حفظ نظم و آرامش مردم تلاشی شبانه روزی دارند تصریح کرد: به مردم شریف قول میدهیم که ازهیچ کوششی جهت مجازات مرتکبین جرائم موصوف فروگذارنخواهیم کرد.

 

رئیس دادگستری شهرستان پلدختر درپایان اظهار امیدواری کرد : ریش سفیدان و افراد ذی نفوذ وخیرینِ محلی انتظارمی رود که برای ایجادآرامش محله،روستا و شهرخود و ایجاد برادری و مودت نسبت به سازش بین طرفین دعوا اقدام نمایند وطرفین هم جهت استفاده از مزایای قانونی ازجمله تخفیف مجازات وسایر نهادهای ارفاقی دیگر و ازهمه مهمتر احساس امنیت خود و خانواده و بازگشت آرامش به زندگی و جامعه خود نسبت به فصل خصومت و سازش و گذشت اقدام نمایند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید