جمعه، 31 فروردین 1403
ورزش
شناسه خبر: 2950
  • 0

اعلام نظردبیرکل AFC درباره زمان مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا: به زودی با فیفا برای حل مشکل زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی درآسیا جلسه خواهیم داشت.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به زودی جلسه‌ای با فیفا برای حل مشکل زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا خواهیم داشت.

به گزارش بالاگریوه به نقل از دانشجو، «داتو ویندسورجان» دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدارهای معوقه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: موقعیت آسیا نسبت به سایر قاره ها بهتر است. در آسیا فقط چهار مسابقه برای هر تیم باقی مانده است در حالی که سایر قاره ها نیاز به زمان بیشتری دارند. بنابراین فیفا هنوز در حال بحث و بررسی با کنفدراسیون ها است.

 

دبیر کل AFC یادآور شد: ما پیشنهادی را به فیفا برای برگزاری مسابقات معوقه ملی در ماه اکتبر و نوامبر ارائه دادیم. به زودی جلسه دیگری با فیفا برای حل این مشکل داریم تا تصمیم نهایی را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا با تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است. تیم کشورمان بعد از عراق و بحرین با ۶ امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارد.

دسته بندی: ورزش
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید