چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
بهداشت و سلامت
شناسه خبر: 2946
  • 0

عضو کمیسیون بهداشت مجلس :

رئیس‌جمهور فقط ژست تحت کنترل بودن شرایط را می‌گیرد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: متاسفانه دولت و شخص رئیس جمهور به توصیه‌های وزیر بهداشت خودش عمل نکرد و با تاخیر دراعمال محدودیت های اجتماعی مقابله با کرونا، زمان را از دست داد.

به گزارش بالاگریوه حسینعلی شهریاری عضوکمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، بااشاره به تاخیردولت دراجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله باکرونا اظهارداشت: اعمال محدودیت‌ های اجتماعی برای مقابله با کرونا که درمیانه‌های تعطیلات نوروزی از سوی دولت اعمال شد، باید از چند هفته قبل اعمال می‌شد تا شرایط کنترل این بیماری خطرناک، تسهیل و تسریع می‌شد.

 

این نمایندۀ مجلس تصریح کرد: متاسفانه دولت وشخص رئیس جمهور به توصیه‌های ۵ وزیر پیشین بهداشت و همچنین توصیه‌های وزیر بهداشت خودش عمل نکرد وبا تاخیر دراعمال محدودیت های اجتماعی مقابله با کرونا، زمان را از دست داد.

 

عضوکمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: رئیس‌جمهور برخی مواقع این تصور را دارد که در تمام زمینه‌ها، صاحب‌نظر است و بر همین مبنا، در ابتدای شیوع کرونا، بجای اعمال محدودیت‌های موفق تجربه شده در سایر کشورها، با اتخاذ ژست، قصد القای تحت کنترل بودن شرایط را داشت.

 

شهریاری خاطرنشان کرد : امیدواریم تجربه کرونا برای رئیس‌جمهور و سایر دولتمردان، این عبرت را به همراه داشته باشد که در موضوعات تخصصی صرفا بر روی نظرات صاحبنظران و متخصصان امر تمرکز کنند و از سیاسی کاری پرهیز و اجتناب داشته باشند.  / دانشجو

دسته بندی: بهداشت و سلامت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید