جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2140
  • 0

بعنوان سخنران همایش اصلاح طلبان پلدختر

نمایندۀ منتخب جبهۀ متحداصولگرایان لرستان ازآنچه « مظلومیت دولت تدبیردرپلدختر » نامید،اظهارنگرانی کرد / کاظمی از اصلاح طلبان لوح تقدیر دریافت کرد

نماینده منتخب جبهۀ متحداصولگرایان لرستان درحوزۀ شهرستان پلدختربه خاطرآنچه او « مظلومیت دولت تدبیرو امیددرپلدختر» نامید اظهارنگرانی کرد

سیدحمید کاظمی نماینده منتخب جبهۀ متحد اصولگرایان لرستان در حوزۀ شهرستان پلدختر به خاطر آنچه او مظلومیت دولت تدبیر و امید در پلدختر نامید، اظهار نگرانی کرد


به گزارش بالاگریوه اصلاح طلبان خارج شده ازشورای سیاستگزاری اصلاح طلبان شهرستان پلدخترو معمولان عصردو شنبه 29شهریورماه همایشی باعنوان «همایش بزرگ اصلاح طلبان وحامیان دولت تدبیرو امید» درسالن آمفی تأتراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزارکردند.


پس ازبرگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخردادماه سال جاری تشکل موسوم به شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان پلدختر طی نامه ای خطاب به استاندار لرستان 4 نفراز اعضای این شورا را از این شورا خارج کردند.


درنامۀ مذکورکه به امضاء 18نفرازشورای اصلاح طلبان شهرستان رسیده بود،4 نفرازاعضای این شورا به دلیل آنچه که شورای اصلاح طلبان ،عدم تمکین آنان ازتصمیمات شورادرجریان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،عدم همراهی با قاطبه اصلاح طلبان حامی دولت درپلدختروبی اعتنائی به خردجمعی قلمدادکرده بود، ازعضویت درشورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خارج شده بودند.

 

شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان پلدخترمجددا به دنبال انتشاراخباری مبنی براحتمال انتصاب یکی از چهارنفر مذکور بعنوان فرماندارپلدختربا حمایت و رایزنی نماینده پلدختر، با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندارلرستان و مسئولان و سیاستگزاران دولت تدبیرو امید درمرکز، مخالفت خودرا با این انتصاب اعلام کردند که این امر از وجود اختلاف عمیق بین شورای اصلاح طلبان شهرستان و اعضای خارج شدۀ ازاین شورا - و البته وصل شده به نماینده پلدختر درمجلس – حکایت دارد.


شکاف دربین شورای اصلاح طلبان پلدختر و افراد خارج شدۀ این شورا از آنجا بیشترشدکه چهارنفرخارج شده از شورای اصلاح طلبان پلدختر که درانتخابات  دهمین دورۀ مجلس به حمایت از نمایندۀ فعلی پلدختر درمجلس قد َعلَم کرده بودند،با وجودبرخورداری ازقدرت و جایگاه نماینده درمجلس شورای اسلامی اما دربرابر مخالفت های شورای اصلاح طلبان شهرستان نتوانستند گزینۀ مورد نظر خود را برکرسی فرمانداری پلدختر بنشانند.

کش و قوس ها وتقابل های این دوطیف ازاصلاح طلبان همچنان ادامه داشت تااینکه طیف جدا شده از شورای اصلاح طلبان تصمیم گرفت درآستانۀ عیدغدیرتحت عنوان « همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیرو امید » باحضور وسخنرانی سید مهدی موسوی عضوشورای سیاستگزاری اصلاح طلبان استان ودبیر حزب اعتمادملی درلرستان ،سیدحمیدکاظمی نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی وحمیدرشیدی دبیرحزب اعتدال و توسعۀ لرستان درمجلس وزن وپشتوانۀ اجتماعی خودرابه رخ شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان شهرستان بکشاند.

هرچنددراین همایش که جای خالی بدنۀ اجتماعی حامیان دولت واصلاح طلبان شهرستان کاملامشهود بود،سخنرانان ازضرورت ایجادوحدت بین اصلاح طلبان شهرستان سخن به میان آوردندتاشاید خروجی این همایش همگرائی و صلح وسازش دوطیف اصلاح طلب شهرستان باشداما مروری کوتاه برتصاویر منتشرشده از حاضران درهمایش نشان دهندۀ آن است که این دعوت با پاسخ منفی و عدم استقبال قاطبۀ اصلاح طلبان و شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان شهرستان روبرو گردیده است.

 

نماینده پلدختربعنوان یکی ازسخنرانان اصلی همایش  موسوم به اصلاح طلبان ،براساس آنچه که پایگاه اینترنتی نزدیک به نماینده (گفتارما) تحت عنوان "اتمام حجت نماینده مردم پلدختر و معمولان درمجلس شورای اسلامی با مسئولین پلدختر و معمولان " منتشرکرده است درخصوص سیاست زدگی وقوم گرائی به مسئولان پلدختر و معمولان انتقادکرده و گفته است: بنده درخدمت همۀ مردم و پیشرفت و توسعۀ شهرستان بوده و دست برادری، اتحاد و دوستی به سوی تمام جریانات و احزاب سیاسی و اقوام مختلف دراز می کنم .

 

به نوشتۀ این پایگاه اینترنتی سیدحمیدکاظمی درادامه باقدردانی ازدست اندرکاران این همایش و تشکرازاصلاح طلبان و اعتدال گرایان پلدخترو معمولان واستان لرستان گفته است : قصدداشتم امروز مطالبی را درخصوص مظلومیت دولت تدبیر و امید و حامیان آن درشهرستان پلدختر بیان کنم ولی عرض میکنم که صبرما زیاداست و به خاطراین عیدسعید غدیرصرف نظر می کنم .

نماینده پلدختر درعین حال با لحنی تهدیدگونه اظهارداشته : به دولت مردان ،تصمیم گیران و عزیزانی که سعی در پیشرفت استان لرستان و شهرستان پلدختردارند و درراستای سیاست های دولت تدبیر و امید قدم برمی دارند فرصت می دهیم که این اصلاحات را درشهرستان پلدختر انجام بدهند و چنانچه اصلاحات لازم را در شهرهای پلدختر و معمولان انجام ندهند در جلسات دیگر صادقانه مطالبی را در اختیار مردم قرار داده که یقینا آنان چند روزی بیشتر در این شهر نخواهند ماند.

 


همچنین کانال تلگرامی نماینده پلدختر« نسیم اعتدال » نیزبا انتشارسخنان سیدحمیدکاظمی دراین همایش از قول وی آورده است : «چرا نیروهای حامی دکترروحانی درشهرستان پلدختربایدمظلوم واقع شوند؟ بنده تلاش می‌کنم این وضعیت تغییر کند ولی اگر تغییری ایجاد نشود صادقانه با مردم سخن خواهم گفت».

 


به نوشتۀ این کانال وی دوباره باصدای بلندو درمیان تشویق‌های حاضران گفت:«همه‌‌‌ی نیروهای حامی دولت تدبیر بایدباهم اتحادداشته باشند وبنده ازاتحاددر بین اصلاح‌طلبان و نیروهای حامی دولت تدبیر و امید حمایت می‌کنم».

 


« نسیم اعتدال» که دیدگاه های نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی را انعکاس می دهد افزوده است : مواضع اعتدال گرایانۀ سیدحمیدکاظمی مورد استقبال و تشویق برخی مسئولان و حامیان احزاب اصلاح طلب حاضردرهمایش قرارگرفته و درپایان مراسم به ایشان لوح تقدیر اهداکردند.

گفتنی است درجریان انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی درحوزۀ پلدختر، تشکلی تحت عنوان «جبهۀ متحد اصولگرایان لرستان مرکب ازحجت الاسلام مرتضی محمدیان، ابراهیم بارانی ، علی ماکنعلی و ...سیدحمیدکاظمی رابعنوان کاندیدای جریان اصولگرائی درحوزۀ پلدختر معرفی کرد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • اصولگرا
    • 20 دی 1395 08:05
    • 0
    اقای احمدی بسه تورو به خدا جنابعالی که ادعای اصولگرایی داری جلسه بگذار همایش بگیر تا تمام اصولگرا ها جمع شبم متحد شیم نه اینکه همش به هم فحش بدن اصولگرا ها .تا اتحاد نباشه هیچی درست نمیشه والسلام
    ===
    با سلام و تشکر ازتوصیه ی خیرخواهانه ی شما
    بنده هیچگاه شروع کننده ی بد اخلاقی های سیاسی ویا رسانه ای نبوده ام بلکه دربرابر سیل عظیم تهمت ها و ناجوانمردی ها با تمسک به ائمه ی اطهار و آموزه های دینی ازخود دفاع کرده ام.
    از پیشنهاد سازنده شما برای اتحاد و برادری و انسجام دلسوزان نظام هم به شرطی که افراد و جریان هائی نخواهند از آن به نفع خود بهره برداری کنند استقبال می کنم.
    • معمولان
    • 11 مهر 1395 13:53
    • 0
    با سلام محضر همه دوستان و همشهریان شهرستان پلدختر و شهر قهرمان معمولان.
    جناب آقای احمدی !
     از اظهار نظر و اینکه همه مطالب رو نوشته ایدکمال تشکر را دارم ولی جناب آقای احمدی عزیز سوال بنده ازجنابعالی اینه که 
    1- اولاً حضرتعالی که چند دهه هم طیف و همباند سادات جلیل القدر شهرستان پلدختر بودید و توسط و حمایت های جناب آقای شاهرخی نماینده وقت به پست و مقامهایی هم رسیدید ، حال چه اتفاقی افتاد که ازاین طیف جدا شده و به انتقاد از عملکرد نماینده محبوب و پرتلاش و توانا که حضرتعالی خود بهتر ازحقیر به توانایی های ایشان واقفید ، می پردازید.؟
    2- خداوکیلی اگه دور گذشته جناب آقای کاظمی کاندید نمیشد و سادات کاندیدخاصی نداشتند و ازحضرتعالی حمایت میکردند ،باز هم این موضع گیری را دربرابرنماینده داشتید؟
    3- جناب آقای احمدی عزیز شما که از فرزندان حزب الهی وخوب این مرزوبوم هستید بیائیدبخاطرخدا هم که شده عقده ها وکینه های شخصی را کنار گذاشته و ازنماینده محترم حمایت کنیم تاباخیال آسوده به فکر رفع مشکلات مردم باشد و اگر چنین نبود و نتوانست موفق باشد آن موقع اول انتقاد و سپس با ایشان تقابل نمائیم .
    به امیدداشتن پلدختر و معمولانی آباد و پیشرفته 
    ====
    بالاگریوه
    باسلام و تشکر از توصیه های حضرتعالی
    با توجه به اینکه احساس می کنم مطالبتان از روی دلسوزی است ، خوشحال می شوم خودتان را معرفی بفرمائید تا پس از اطمینان از اینکه با چه بزرگواری طرف صحبت هستم ضمن ارائۀ پاسخ به جنابعالی ،به ادامه بحث دراین مورد بپردازیم
    خداوند حافظ شماباد
    • موسوی
    • 3 مهر 1395 13:00
    • 0
    سلام بر برادر احمدی،بی شک قلمی که امروز در دست گرفته ای اجر همان اسلحه ای را دارد که دیروز در جبه های نبرد بدست گرفته بودی،امیدوارم که مشقت این وادی خسته تان نکند و همچنان تلاش نمایید تا خط اصیل ولایت وشهادت را معرفی نمایید/بنظرم آبشخور فکری و اعتقادی حضرتعالی و اصولگرایان (سادات و یا دوستان دیروزت)یکی باشد هرچند این روزها برخی خواسته یا به زور فشار سیاسیون از مبانی فکری خود درحال خروج هستند/این وظیفه حضرتعالی را سخت تر میکند پس با روشنگری زحمت برگشتن دوستان واقعی خودت را بکش/مقاله ای که درخصوص بازخوانی خط امام و سخنان نماینده نوشته بودید را بنده در همین راستا تحلیل میکنم و باز هم از بصیرت حضرتعالی تشکر میکنم 
    • دلم پره از...
    • 3 مهر 1395 11:35
    • 0

    نقل قول: h
    اصلاح طلبان دوشنبه وسه شنبه که همایش برگزار کردند زیادخوشحال نباشیدکه سالن همایش پر شده خیلی ازافرادازلجبازی انتخابات قبل امدن و بعضیها هم حزب باد هستند،پلدختر شهر ولایت و اکثریت هم اصولگرا هستند .
    سقه سرت نه اصلاح طلب نه اصولگرا سی مردمی که بیشترشو هاد گسنی میمیرن نون واو نموو.پلدختر ومعمولان مگه چی داره دلمون به چی خوشه یه سری افراد اداری ویه سری معلم بقیه هم....

    • h
    • 3 مهر 1395 08:13
    • 0
    اصلاح طلبان دوشنبه وسه شنبه که همایش برگزار کردند زیادخوشحال نباشیدکه سالن همایش پر شده خیلی ازافرادازلجبازی انتخابات قبل امدن و بعضیها هم حزب باد هستند،پلدختر شهر ولایت و اکثریت هم اصولگرا هستند .
    • h
    • 2 مهر 1395 07:50
    • 0
    کسانی که به عنوان ناظر هیأت نظارت در روزهای رای گیری انتخابات هستند و در اینگونه همایشها شرکت میکنند دیگر نمی توانند بی طرف باشند و باید از لیست شورای محترم نگهبان خط بخورند .
    • جوان بیکار
    • 1 مهر 1395 18:26
    • 0
    سلام.درجواب نصیری 
    حل مشکل اشتغال را نماینده بایددرمجلس پیگیری کندنه درپلدخترو معمولان وشرکت درهمایش اقوام واصلاح طلبان و اصولگرایان و پایداریها
    نماینده طرح و لایحه و راهکار درمجلس ارائه دهدو با توجه به پتانسیلهای منطقه طرح و شرکت و کارخانجات را به شهرستان بیاورد تا مشکل اشتغال حل شود
    به دنبال ایجاد بندرخشک که یکی از شعارهایش بود باشدالبته باگرفتن ازدولت نه درجلسات وهمایشهای اصلاح طلبی ،اصولگرایی و پایداری و قبیله ای درشهرستان.
    • نصیری
    • 1 مهر 1395 16:41
    • 0
    جل الخالق!
    آقایان شورای اصلاح‌طلبان پلدختر و همچنین سیاسیون حامی نماینده محترم به جای برگزاری همایش و درگیری با هم به فکر راه‌حلی برای حل مشکلات مردم باشند. مردم مشکل بیکاری دارند. پلدختر مشکلات مهمتری دارد. ظاهرا قراره این چهارسال رو هم به سرگرم شدن با مسائل حاشیه ای بگذرونند.
    • اکبری
    • 1 مهر 1395 11:29
    • 0
    درود خدا بر نورالدین احمدی حاجی اصیل و مردم دار و با تعصب، لطفاً دوگانه همایش اصلاحات و جلسه نصرالهی که آخرین معاون فرماندار در دولت قبل بود را تحلیل کنید
    • h
    • 1 مهر 1395 07:42
    • 0
    با سلام ، حقیر در این شهرستان چند نفر اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسم بعضی از افراد خود را اصلاح طلب 2 اتشه و بعضی دیگر از عزیزان خود را اصوالگرا چند اتشه میدانند و در انتخابات گذشته مجلس با هم در یک ستاد و برای یک نفر تلاش میکردند ،جای سوال اینجاست چطوری هیچ کدام نمیدونستند این کاندید اصولگراست یا اصلاح طلب ،انتخاب و نظر هر شخصی هم محترم است ولی افسوس برای اصولگرایان چند اتشه که روز اخر تبلیغات خود را جدا کردند البته به گفته خودشان که ..........ملاک نیست همیشه هم هر وقت اصولگریان ضربه ای خورده اند از این اقایان به حساب اصولگرا بوده ،سلام بر حامیان واقعی ولایت .
    • مهندس جویای کار
    • 31 شهریور 1395 13:48
    • 0
    این سیاسی بازیها درشهر ماعادت شده الان دیگه پیش هرکی که بشینی واسه خودش یه تحلیلگرمسایل سیاسی است .این دعواهایی کا ماها داریم برا انتخابات گذشته انجام میدیم الکیه الان دکتر داره تومطب خودش جراحی میکنه ثروتش هی بیشتر میشه ...ای سیاسیونی که الکی دارید هم دیگه رو خراب میکنید اگه به فکرخودتون نیستید حداقل به فکر این همه جوون بااستعداد تحصیل کرده بیکار باشید .تاهمه باهم متحدنشیم هیچ کاری پیش نخواهد رفت .الان 6ماهه میگذره وما هیچی هنوز ندیدیم واین به خاطر اینه که مدیران عالی شهر ....کاندیدای دیگه ای مدنظرشون بوده ونبرده حالاباید چیکارکرد.ازنماینده محترم می خواهم باپیگیریهای مستمر ویکپارچه سازی مدیران وهمراهی آنها باخود به حل مشکلات بپردازند ومشاغلی که فعلا به تعلیق درآمده اند راعادلانه وبا رعایت مساوات ازبین جوانهای تحصیل کرده شهر (نه غیر بومی وپارتی بازی )انتخاب کنند .ودر آخرازنماینده منتخب خواستارم که به شدت پیگیر احداث پالایشگاه جلگه باشند .......................
     
    • سید
    • 31 شهریور 1395 11:57
    • 0
    برادر احمدی سلام.
    بحث مربوط به قومیت گرایی و نظر بنده در پاسخ به فرمایش یکی از کاربران بوده و نمی دانم چرا حضرتعالی واکنش نشان دادید؟ با شما در نفی قومیت گرایی موافقم اما دورهمی و صله ارحام اقوام هرگز طایفه گرایی نیست و در اسلام توصیه فراوان به دید و بازدید ارحام و اقوام شده است.اما پاسخ بنده داده نشد:(گر دولت تدبیر آقای روحانی مشکل دارد پس چرا نماینده سابق که از جبهه پایداری و مورد اعتماد آقایان است حکم مشاور وزیر بهداشت آنرا با افتخار در این سایتها و کوی برزن منتشر می کند).همچنین اصولگرایی آقای کاظمی بر همگان هویدا است(از دوستان سیاسی و شورای نگهبان بپرسید؟البته اگه نمی دانید!)
    ====
    بالاگریوه
    سلام علیکم سید عزیز که ای کاش سعادت شناخت شخصیت واقعی وغیرمجازی حضرتعالی نصیب ما می شد تا راحت تر با هم بحث کنیم
    - صلۀ رحم را با این جلسلۀ کاملا سیاسی و حساب شده که حداقل افرادی همچون بنده که تا حدودی با الفبای سیاست آشنائی داشته و بالطبع از پشت پرده های این جلسه آگاهی کامل داریم اشتباه نگیرید ویا به عمد جایگزین نکنید
    - شواهد غیرقابل انکاری وجود دارد که بسیاری از شرکت کنندگان از طایفۀ محترم رشنو نبوده اند بلکه به دعوت برخی سیاسیون حضورپیداکرده اند
    - شواهد بسیار روشن دیگری وجود دارد که خیلی از بزرگان طایفه محترم رشنو وقتی جلسه را کاملا سیاسی و حساب شده مشاهده کردند و از پشت پرده های آن اطلاع پیداکردند از حضور خود ابراز تأسف کرده اند
    - آیا به نظرخودتان اینکه از ما خواسته اید برویم از فلان افراد و یا فلان تشکیلات برای دیدگاه سیاسی نماینده سوال کنیم ، اهانتی آشکار به صاحب این قلم که از ابتدائی ترین روزهای انقلاب درمیان این مردم زندگی می کند و با دیدگاه های سیاسی قریب به اتفاق افراد آشنائی کامل دارم حساب نمی شود؟
    - چرا ما برویم سوال و بررسی کنیم، حضرتعالی که براصولگرا بودن نماینده اصرار داریداز وی سوال کنید چه مدت وقت صرف کردندتا شاید بعنوان کاندیدای دولت درانتخابات حضورداشته باشند؟ - تکمیل میثاق نامۀ فلان حزب اصلاح طلب درحین تبلیغات انتخاباتی توسط ایشان به چه معنابوده وبا کدام معیار و شاخصۀ اصولگرائی همخوانی دارد ؟ - قدردانی ستاد انتخاباتی وی با حضور خودشان پس از انتخابات ازتریبون ستاد معمولان از همۀ احزاب و سران اصلاحاتی و حتی مشارکتی استان با اصولگرائی فاصلۀ نجومی ندارد؟
    - ما همچون بسیاری دیگر از افراد و جریان های سیاسی به عملکرد دولت انتقاد هائی داریم که خیلی طبیعی است اما درهیچ جای مطلب بالاگریوه بر « بدبودن» دولت روحانی اشاره ای نشده است ، بلکه درآن یادداشت، نامشخص بودن خط و منش سیاسی نماینده به نقدکشیده شده بود تا شایدتکلیف مردم، جریان های سیاسی شهرستان و حتی حامیان ایشان مشخص شود که وی درکدام جبهه فعالیت می کند؟ - نکتۀ آخراینکه حضور ، سخنرانی و موضع گیری جناب آقای سید حمید کاظمی درهمایش اخیر اصلاح طلبان و تأکید براینکه برای ایجاد صلح و آشتی بین اصلاح طلبان تلاش می کند ، و سپس به دنبال مطرح شدن گلایه هائی از طرف برخی اصولگرایان درانتقاد به حضور و سخنرانی وی درهمایش اصلاح طلبان، تشکیل جلسه با برخی اصولگرایان درمنزل آقای فضل اله نصرالهی با کدام معیار اصولگرائی همنوائی دارد؟
    - البته شواهد فراوان دیگری درهمین زمینه وجود دارد که درصورت تمایل حضرتعالی درفرصتی دیگر به آنها اشاره خواهدشد
    امیدوارم این چند جملۀ کوتاه حضرتعالی را اقناع کرده و پاسخ سوال هایتان را دریافت کرده باشید./ خداوند یاور و مددکارشماباد
    • جوان پلدختری
    • 31 شهریور 1395 08:50
    • 0
    سلام حاج احمدی 
    چرا همه مطالب منو تایید نکردی تا همه ببینن و نظر بدهند؟
    هیچ مطلب دروغ یا توهین آمیزی نبود که
    ===
    بالاگریوه
    باسلام و تشکر از ارسال نظرات جنابعالی،
    شاید شما یک طرف قضایارا ببینید و برهمین اساس هم به خود حق می دهید که انتظارداشته باشید همۀ موارد ارسالی تأئید شونداما بایدپذیرفت که مدیران رسانه ها هم با توجه به قوانین و رعایت خطوط قرمز مواردی را لحاظ می کنند.
    • جودکی
    • 30 شهریور 1395 23:22
    • 0
    مدیر سایت گفتارما کی هست؟انصافا وب سایت قشنگی ست حیفه .......
    • سید
    • 30 شهریور 1395 23:15
    • 0
    باسلام.طایفه و قومیت در همه اعصار بوده و هست منظور طایفه گرایی مذموم می باشد که حقی از شخص یا اشخاص به نفع دیگری ضایع شود، که مورد تایید دین و عقل نیست.شرکت در مراسم گردهمایی یک خاندان برای صله ارحام که مطلب نادرستی نیست.امامزاده سید علی رحمه الله علیه،که جد سادات لرستان است داماد قوم رشنو در منطقه دره سید بوده است و حضور نماینده هم در واقع تکریم این گذشته مبارک است.اما درباب اینکه آقای کاظمی را با کنایه و طعنه نماینده اصولگرایان می خوانیم،ایشان اصولگرا هستندو مانند بزرگان این تشکیلات نظیر آقای ناطق نوری(مسئول بازرسی بیت رهبری و از بزرگان اصولگرایان) و آقای لاریجانی ریاست مجلس از دولت آقای روحانی حمایت می کنند و بی تردید این حمایت در راستای تقویت نظام است و حدو مرز آن تا زمانی است که دولت درچارچوب منویات رهبر و اصول نظام حرکت نماید.دولت آقای روحانی دولتی متشکل از اصولگرایان و اصلاح طلبان است،مهمترین وزیر آن که آقای رحمانی فضلی(وزیر کشور باشند هم اصولگرا است و نیروی مورد حمایت آقای لاریجانی می باشد).وانگهی اگر دولت تدبیر آقای روحانی مشکل دارد پس چرا نماینده سابق که از جبهه پایداری و مورد اعتماد آقایان است حکم مشاور وزیر بهداشت آنرا با افتخار در این سایتها و کوی برزن منتشر می کند.امیدوارم این نظر درج گردد.
    ===
    بالاگریوه
    باسلام و تبریک عید سعید غدیر به جنابعالی و دیگر بازدیدکنندگان سایت بالاگریوه
    به استحضار شمابرسانیم که :
    1- معلوم نیست براساس کدام دلیل عقلی و منطقی اینگونه قضاوت کرده اید که بالاگریوه نماینده را با طعنه و کنایه اصولگرا معرفی کرده است؟ زیرا بالاگریوه همۀ مطالب را مستقیم و بدون کنایه و طعنه و لاپوشانی منعکس کرده است !
    2- تاکنون موضع شفاف و مشخصی دال برتعلق قطعی نماینده به جریان اصلاح طلبی و یا اصولگرائی ازوی شنیده نشده است.
    3-شرکت نماینده شهرستان درهمایشی که مجوز قانونی نداشته است ( همایش رشنوها) برای افکارعمومی و ... ایجاد سوال و شبهه می نماید
    4- براساس آموزه های دینی ما قبیله گرائی و تعصبات قومیتی امری مذموم و منسوخ است و لذا شرکت نماینده درهمایشی کاملا قبیله ای که ممکن است آغاز بدعتی برای دیگر طایفه ها و قبایل باشد با روح وحدت و یکپارچگی و الزامات پرهیز از قبیله گرائی درتعارض آشکارمی باشد. / سلامت و سربلند باشید
    • جوان پلدختری
    • 30 شهریور 1395 22:51
    • 0
    نماینده محترم در حالی که در همایش اصلاح طلبان قوم و قبیله گرایی را مانع توسعه و پیشرفت دانسته، ولی در همایش قبیله ای طایفه رشنو شرکت کرده و سخنران مراسم بوده است .
    التماس تفکر فراوان
    • بهاری
    • 30 شهریور 1395 22:50
    • 0
    سیدشما اصلاح طلب نیستی شما اصولگرایی
    • شهروند
    • 30 شهریور 1395 20:25
    • 0
    متاسفانه تعدادمحدود ومعدودفرهنگی ودوسه جوان اصلاح طلب اطراف نماینده را گرفته اند فرصت نمیدهندکه اصولگرایان واعتدالیون وسایرقبایل وطوایف خواسته های خودرابانماینده مردم مطرح کنند.همین مساله باعث شده تا ترددهای نماینده محترم به آن سمت باشدچه بخواهدوچه نخواهد ؛لذا بنظرمیرسدنماینده محترم ونزدیکان وبستگان ایشان فکراساسی بکنند وبدانندفقط این چندنفرنبودندکه ایشان را به مجلس بردند وقانونا"وبفرموده خود نماینده محترم ؛وی نماینده کل مردم است-عمده ی اصولگرایان از ایشان حمایت کردندولی الان توجهی به آنها نمیشودبرداشت دوستان اینست که چندنفرپیرامون نماینده این فرصت را از ایشان گرفته اندواگرزمان بگذرد بی توجهی ها قابل توجیه وجبران نیست.این عزیزان هم اگردلسوز نماینده اند بایدزمینه ارتباط بااقشارمختلف را فراهم کنندنه حصاری دورخودشان بکشند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید