سه شنبه، 28 فروردین 1403
رصد بالاگریوه / سیاست
شناسه خبر: 1239
  • 0

مدیرمسئول نشریه بالاگریوه :

به فرصت طلبان و کاسبان تفرقه اجازه سوء استفاده نخواهیم داد

پیگیری قانونمند، آرام و بدون حاشیه حقِِ خود ازطریق مجاری قانونی را دنبال کرده امابه فرصت طلبان وکاسبانِ فتنه اجازه سوء استفاده نخواهم داد.

بالاگریوه- درآستانه یوم الله 22بهمن که جلوه ی بی نظیری ازوحدت انسجام و یکپارچگی ملت سرافرازایران دربرابرتمامی دنیای زر و زور وتزویراست لازم می دانم مواردی را به اطلاع مردم شریف پلدختربرسانم :

بعنوان سربازی کم مقدارازخیل پیروان ولایت ورهبری ازماهها قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس ودیگربرهه های حساس ازعمربابرکت نظام اسلامی همواره خودراملزم به تبعیت ازرهبرومرادخویش چه دردوران حیات حضرت امام رضوان الله تعالی علیه وچه خلف صالحش الامام خامنه ای دانسته و سرازپا نشناخته مطیع و فرمانبردارولی فقیه بوده وبه فضل خداوندخواهم بود.

چند صباحی است که گلایه ها ومسائلی بین اینجانب وخطیب نمازجمعه پلدختر (که اطمینان دارم منشاء آن ارائه اخبارو اطلاعات کذب و نادرست به ایشان ازسوی افرادمغرض می باشد) بوجودآمده وپیدائی این فضا باعث گردیده تا کمین کردگان برای تضعیف وحدت مردم و تخریب نیروهای انقلاب و دلسوز نظام وهرانکه به هرمیزان ناخالصی وکاستی نسبت به ارزش ها، انقلاب، ولایت واهداف متعالی انقلاب اسلامی وملت بزرگ ایران دارد، پای به میدان نهاده و دلسوز یکی از طرفین اختلاف گردیده تابا دمیدن برآتش تفرقه و اختلاف ازطریق غبارآلودکردن فضا ماهی مرادخویش صید کنند.

لذااینجانب با درک این واقعیت که درشرایط کنونی واین برهه حساس ازعمرانقلاب اسلامی که تمامی دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی دست به دست هم داده ووحدت مسلمانان وملت بزرگ ایران را هدف گرفته اند بعنوان قطره ناچیزی ازدریای مواج وتوفنده ی سربازان ولایت ، رزمندگان وجانبازان دوران حماسه و خون ودوست و همرزم بیش از 60 شهید شهرستان وبه احترام روح بلند آن آلاله های پرپر، برای جلوگیری ازسوء استفاده و بهره برداری دشمنان وحدت وانسجام مردم عزیزوولایتمدارشهرستان اعلام می نمایم که :

1-گلایه ی موجود بین اینجانب وخطیب جمعه شهرستان همانطور که دربالااشاره شد اولاً آن را نتیجه سخن چینی ورفتارهای سالوسانه برخی افراد مغرض دانسته و ثانیاً آن راگلایه واختلاف درون خانواده ی علاقمندان به نظام وانقلاب می دانم .

2-ضمن آنکه پیگیری قانونمند، آرام و بدون حاشیه حقِِ خود ازطریق مجاری قانونی را برای خود محفوظ دانسته  ودرفرصت  وفضای آرام و امن دنبال خواهم کرد،اما وحدت،انسجام، آرامش وحرکت درمسیرآرمان های نظام، انقلاب ومقام معظم رهبری را برهرامردیگری ارجح دانسته وبه فرصت طلبان وکاسبانِ ایجاد اختلاف درصفوف نیروهای ارزشی و وفادار به نظام وانقلاب اجازه سوء استفاده وبهره برداری ازگلایه های بوجودآمده را نداده زیرا باوردارم که این افراد وجریانها دلسوزاینجانب ،امام جمعه شهرستان ونظام وانقلاب نبوده بلکه بدنبال مطامع سیاسی،شخصی،جریانی و طایفه ای خود می باشند .

3- به همه افراد درقامت حزب،جریان،فامیل، گروه،دسته ، طایفه،حامیان کاندیداهای احتمالی،ونماینده مجلس اعلام می کنم که درارتباط بامسائل پیش آمده هرگونه سخنان ومواضعی که ازآن بوی تفرقه ونابرادری استشمام شود ویا اتخاذ مواضعی که خدای ناکرده به وحدت،آرامش،امنیت ویکپارچگی وبرادری مردم آسیب برساند به بهانه دفاع ازاینجانب ،به هیچ عنوان موضع وخواست بنده نبوده ومورد نکوهش اینجانب می باشد.   

4- توقع آن است که امام جمعه نیزضمن آنکه به فرصت طلبان وهیچ فرد وجریانی درهرلباس ومسئولیتی خواه درجایگاه عضوی ازشورای شهر، فعال رسانه ای، خبرنگار، طومارنویس و ...که ممکن است خود را خیرخواه ونزدیک به ایشان وانمود کنند اجازه ندهند برای رسیدن به مقاصد ناصواب خود به بهانه حمایت ازامام جمعه وجایگاه نمازجمعه افکارعمومی وآرامش جامعه راکه ثمره خون هزاران شهید وتلاش های شبانه روزی مسئولان نظم وامنیت وسربازان گمنام امام زمان (عج) می باشد، خدای ناکرده مخدوش وجریحه دارنمایند، خود نیزچه درخطبه و غیرخطبه نماز ازبیان سخنان و مواضعی که باعث جریحه دارشدن آبرو و احساسات نیروهای حامی نظام و انقلاب، خانواده های معظم شاهد، ایثارگران ، رزمندگان ، جانبازان و قاطبه مردم شهرستان می گردد پرهیزنمایند. تا انشاالله دشمنان و فرصت طلبان بهانه وسوژه ای برای اختلاف افکنی نداشته باشند.

5 درخاتمه بعنوان عضوکوچکی ازاهالی قلم ورسانه ومرید رهبرمعظم انقلاب به تأسی ازمقام عظمای ولایت ورهبری که دردیدارامروز فرماندهان وکارکنان نیروی هوائی ارتش و پدافند هوائی فرمودند:

« به فضل الهی ملت ایران با حضورمقتدرانه وعزم راسخ خوددر22بهمن دشمن را به زانودرخواهدآورد» براساس وظیفه شرعی وانقلابی خود ضمن حضوردرراهپیمائی باشکوه ودشمن شکن22بهمن،همگان را به حضور آگاهانه دراین مراسم دینی، انقلابی، ملی ، مرضی امام ، شهدا ومایه عزت واقتدارملت دعوت می نمایم .

دسته بندی: رصد بالاگریوه / سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بالاگریوه
    • 22 اسفند 1393 23:56
    • 0
    پاسخی به یک مدعی وکالت
    فرد مجهوال الهویه ای که با نام های « سحر» ، « کریم » ، « رضا » و « صفا » کامنت گذاشته ای و اعلام کرده ای وکیل هم هستی اما دم خروس ازکنارکامنت هایت بیرون زده . توکه مدعی حقوقدانی و وکالت هستی علت عصبانیتت ازپیگیری بیانیه موسوم به شورا چیه؟
    زیاد به خودت فشارنیارچون بالاگریوه برخلاف خیلی های دیگر که توبرای آنها خودت را به آب و آتش زده ای ازمیان همه راهها مانند طومارنویسی، بیانیه نویسی، اهانت درتریبون و .... فقط به قانون جمهوری اسلامی اکتفا کرده و مسائل مربوطه را ازطریق دستگاه قضائی پیگیری می کند.همه چیز درمحکمه معلوم می شود. راستی توکه عرضه نداری لااقل جنسیت خودت را مشخص کنی که بالاخره سحر هستی یا رضا و کریم هستی یا صفا چطورحرف های گنده ترازخودت بلغورمی کنی؟ امیدوارم که روزی از این نوشته هات پشیمان نشی
    راستی دروغ دیگرت اینه که گفتی ما 18 اسفند مقاله نوشتیم ، یکباردیگربه سایت نگاه کن 21 بهمن ماه مقاله نوشتیم و اما 30 دی ماه موضوع پیامک توهین آمیز را به دستگاه قضائی ارائه کردیم.
    • شاهرخی
    • 26 بهمن 1393 09:38
    • 0
    باسلام اقای لرونددریکی ازخطبه های نمازباصدای خیلی بلند اقای شاهرخی نماینده مردم رامحکوم کردن درصورتی که ایشان اون موقع حتی درلرستان هم نبودن والان هم اقای احمدی رامحکوم می کنند ویقین دارم که نه اقای شاهرخی ونه اقای احمدی ودریک کلام کسی که به نمازجمعه می ایدهیچ وقت به جایگاه امام جمعه بی احترامی نمی کنن وحتی به کسی هم این اجازه را نخواهند دادحالا یه تقاضاازامام جمعه محترم ریشه یابی کنن این بی احترامی ازطرف چه کسانی صورت میگیرد و معضل را برای مردم روشن کنن هرچند مردم به خوبی .......
    • يك شهروند
    • 21 بهمن 1393 19:10
    • 0
    ازحسن نيت وحدت بخش حضرتعالي بعنوان يك نيروي انقلابي،ارزشي،بسيجي دراين شهرتشكرميشود
    • احمد
    • 21 بهمن 1393 13:55
    • 0
    من یکی از نمازگزاران جمعه پلدختر هستم . جمعه گذشته وقتی امام جمعه محترم برای انتقاد به مدیرمسئول روزنامه بالاگریوه ازکارکردن احمدی در مسئولیت گزینش او دراوایل انقلاب انتقاد کرد.به خودم گفتم معلوم است که آقای احمدی ازنیروهای انقلابی بوده چون گزینش به فرمان حضرت امام برای جلوگیری از ورود افراد ناباب و مشکل دار به اموزش و پرورش تأسیس شده بود و آن زمان همه کسی را دراینجورجاهائی نمی گذاشتند. بعد این مسأله درذهنم آمد که پس با این وضعیت ممکن است رد صلاحیت های شورای نگهبان هم که نمی گذارند ناخالصی وارد نظام شود از نظر امام جمعه محترم مورد انتقا دباشد .
    • حجت-الف
    • 21 بهمن 1393 03:14
    • 0
    ضمن سلام
    حرکت بسیار پسندیده ائی رو انجام دادی حاج احمدی
    بنده نیز در نماز جمعه هفته گذشته شرکت داشتم و...
    شما هم خاک جبهه رو خورده اید هم خاک گچ وتخته و قطع یقین سربلند از هر دو جبهه جنگ و فرهنگ هستید.باتوجه به شناختی که از شما داشتم همچین حرکت پسندیده و این بیانه دور از ذهن نبود.
    بنده و چندین دوست وهمکار قدیمی هم اماده ایم که هر چه توان داریم بذاریم و در جهت رفع این کدورت به اصطلاح بین خانوادگی که عده ای از این فرصت دارن سوء استفاده میکنن اقدام کنیم که به قول رهبر فرزانه وحدت واتحاد امروز ضرورت جامعه ماست.
    انشالاء که خطیب محترم که ایشون هم آدم شریفی هستند هم قدم با شما و همصدا در این ایام مبارک دهه فجر تلاشها وکارهای لازم رو برای بستن دهان عده ای سود جو که به یقین دوست دار نظام وانقلاب نیستن بردارن.
    من به شخصه خدمت شما وامام جمعه محترم خواهم رسید وانشالا دوستان بسیجی و پیرو خط رهبری هم که این بیانیه و نظر بنده رو مطالعه می کنن هراقدامی که لازمه تا جلوی یک عده افراد سودجو گرفته بشه رو انجام بدن.
    متشکر
    • همسنگر احمدی درجبهه ها
    • 20 بهمن 1393 08:29
    • 0
    به عنوان یکی از هم سنگران آقای احمدی درعملیات بیت المقدس گریه ام می گیرد وقتی می بینم آقای احمدی باید برود سند و عکس بعنوان شاهد بیاورد که بابا رزمنده بوده ام و بسیجی .
    اونوقت کسانی که درهمان دوران باب میل دشمنان درداخل کشور رفتارمی کردند و مخالف جبهه و جنگ بودند و همکاری با گروهک ها داشتند الآن بگویند احمدی مانند گنجی ها و مهاجرانی ها و.....از کشتی انقلاب پیاده شده -خدایا چه شده که مخالفان دیروز انقلاب و جنگ و جبهه امروز سینه چاک دفاع از ارزشها شده اند. ای شهدا کاش به زبان می آمدید و درمقابل این هجمه ها از یاران و دوستان دیروزتان دفاع می کردید.
    • فامیل یک عضوشورای شهر
    • 20 بهمن 1393 08:08
    • 0
    ازمسئولین خواهش می کنیم این دوعضو شورا را که ازقول همه اعضای شورا بیانیه دروغین نوشتند و درنماز جمعه آویزان کردن برخورد کنند تا این حرکات ضدآرامش مردم تکرارنشود و همچنین احترام و آبروی دیگراعضای شورا که روی خوشی با این حرکات ندارند حفظ شود
    • قنبری
    • 20 بهمن 1393 07:38
    • 0
    همه این مسائل اززمانی شروع شد که امام جمعه محترم درخطبه نماز اسفند سال گذشته به مدیرمسئول بالاگریوه گفت: توفرمایشی بنویس هستی و برای اینکه خانه سازمانی به تو بدهند درنشریه ات نوشتی که دولت کارعمرانی کرده. هیچ کس درمقابلت نایستد من امام جمعه درمقابلت می ایستم .
    پس چرا امام جمعه محترم درمورد یک واحد خانه سازمانی واقع در جنب بنیاد مسکن پلدختر که با تابلو و نام یک نهاد اما دراختیار یک خانواده ازبستگان ........ قرارگرفته چیزی نمی گوید ؟
    • معلم
    • 20 بهمن 1393 00:28
    • 0
    دست مریزاد آقای احمدی
    واقعاً به این میگن بصیرت .افرادبصیر زمان شناس هستند وجلوتراززمان خودرا می بینند درمواقع لزوم بصیرت خودرا نشان می دهند ووقتی احساس می کنند ممکن است دشمنان و بدخواهان ازیک موضوع داخلی یادرون خانوادگی سوء استفاده و بهره برداری کنند اینجوری جامعه را نسبت به آنچه ممکن است اتفاق بیفتد آگاه می کنند . به خدا محبوبیت خودت را دربین مردم صدبرابرکردی
    • انصاف
    • 20 بهمن 1393 00:16
    • 0
    من یکی از مخالفان و منتقدین جدی شما (آقای احمدی) بودم چون خیلی ازحقایق را نمی دانستم
    اما خداوکیلی با مطالعه این مطلب خیلی چیزها برام روشن شد.
    شما با انتشار این مقاله حسن نیت خودرا نشان دادید ذهنیت امثال بنده را به حقیقت نزدیک کردید و ثابت کردید که به دنبال تفرقه و ....نیستید اما متأسفانه طبق نوشته سایت بلوطستان که ما آخرش خط فکری گردانندگان آن را متوجه نشدیم امام جمعه همین امروز هم درسخنرانی خود بازازقلم های مسموم صحبت کرد ودردفاع ازشهردارکه نام جانبازان را ازروی یک پارک حذف کرده دفاع کردوبه مسئولین تذکرداد که چرادرمقابل این قلم های مسموم نمی ایستند.ای کاش آقای لروند هم با نطقی، خطبه ای ، بیانیه ای ، چیزی انزجارخودرا از افرادی که به نام دفاع ازاو به دنبال منفعت سیاسی خودهستند نشان بدهد.
    الآن دیگر خیلی ازجامعه متوجه شده اند که چه کسی به فکرآرامش مردم است وشما با این مقاله بهانه را ازدست خیلی از جنجال آفرینان گرفتید.
    • یک روحانی
    • 19 بهمن 1393 22:52
    • 0
    سلام اینجانب با انکه برخی از کامنتهای انتقادی برای شما گذاشتم واز دوستان امام جمعه هستم اما این متن که نوشتی دلسوزانه به نظر میرسد چون واقعا افراد مغرض این روزها بد جور دارند از اب گل الود ماهی میگیرند همه باهم در 22بهمن توی دهن استکبار خواهیم زد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید