جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1124

شهردار سابق خرم آباد :

تا اعلام نظر مراجع ذیصلاح ،همچنان شهردار خرم آباد هستم

بالاگریوه: شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر همچنان من شهردار خرم‌آباد هستم و تا بررسی موارد قانونی از سوی مراجع ذی‌صلاح، هر گونه تغییرات در شهرداری مرکز استان غیرقانونی است.

بالاگریوه-شهردار اسبق خرم‌آباد گفت: یکی از مشکلات موجود در شورای شهر، وابستگی اکثر اعضای شورا به 2 نماینده مجلس (يكي از نمايندگان اسبق و يكي از نمايندگان فعلی) است به طوري كه خط و مشی‌ها از طريق آن‌ها به برخي اعضاي شورا تحمیل می‌‌شود و برخي اعضا تحت نفوذ آن‌ها هستند.
شهردار خرم‌آباد در گفت گو با خبرنگار ایلنا بيان داشت: هیأت رئیسه‌ای که با آیین‌نامه و مواد قانونی شورای اسلامی شهر آشنایی ندارد، چگونه می‌تواند مطالبات مردم را بر اساس قانون پاسخ دهد؟!
شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر همچنان من شهردار خرم‌آباد هستم و تا بررسی موارد قانونی از سوی مراجع ذی‌صلاح، هر گونه تغییرات در شهرداری مرکز استان غیرقانونی است.
مهرابی در ادامه افزود: با تمام وجود در پی احقاق حق اجحاف شده خواهم بود و مدارک و مستندات موجود را که نشان‌دهنده روند غیرقانونی استیضاح از سوی شورای شهر است به مراجع مربوطه ارجاع و منتظر تصمیم‌گیری از سوی این نهاد هستیم.
وی ادامه داد: «این حق خبرنگاران و مردم است که جلسهٔ استیضاح شهردار به طور علنی برگزار شود تا خبرنگاران كه چشم بيناي مردم هستند از جزییات دقیق ماجرا اطلاع یابند و مردم هم در جریان امور قرار گیرند.»
شهردار سابق خرم‌آباد توضیح داد: «مردم بدانند که دلایل برکناری ناگهانی من، ایستادگی در برابر طایفه‌بازی، مقاومت در برابر رانت‌خواری، دوری جستن از سیاسی‌بازی در شهرداری خرم‌آباد، مقابله با زد و بندهای مالی، مخالفت با جذب غیرقانونی نیرو در شهرداری خرم‌آباد و مبارزه با سوء استفاده‌های مالی و امثال این‌ها بوده است.
مهرابی تشریح کرد: «معتقدم در حال حاضر شورای شهر خرم‌آباد استقلالي از خودش ندارد و بیش‌تر به اراده‌های بیرون از شورا برای عزل من توجه شده است كه در فرصت مناسب در اين زمينه به خبرنگاران توضيح خواهم داد.»
وی ادامه داد: «برخی از مدیران دولتی هم دخالت‌های بی‌جا در این موضوع داشته‌اند؛ زیرا نمی‌توانستند ببینند شهردار خرم‌آباد دارد کارهای بزرگ انجام می‌دهد.»
وی تصریح کرد: «اراده‌های بیرون از شورا باعث برکناری ناگهانی من، آن هم در یک جلسهٔ غیرعلنی شد.»
مهرابی همچنین افزود: وقتی برخي اعضای شورا خودشان به‌دنبال کارهای شخصی هستند و برای برآورده کردن این کار‌ها به شهردار فشار می‌آورند چگونه باید انتظار داشت که مردم شهر خدمات خوب دریافت کنند؟!
وی تصریح کرد: یکی از اعضای شورای شهر، فقط به این دلیل مخالف شهردار شده است که شهردار پاسخ منفی به درخواست جذب 3 نفر از فرزندانش در مجموعه شهرداری داده است.
به گفته‌ي مهرابی از دید برخی اعضای شورای شهر، شهردار باید ماشین امضای اعضای شورا و خواسته‌های غیر‌معقول آنان باشد که بنده با 30 سال حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی، ذره‌ای از عهد خود با مردم کوتاه نبامده‌ام و برای همین هم در مقابل خواسته‌های نامشروع برخی از اعضا ایستادم؛ گرچه همیشه ایستادگی بر روی عقاید سالم و درست هزینه‌بر است.
شهردار سابق خرم‌آباد گفت: یکی از مشکلات موجود در پارلمان شهری خرم‌آباد این است که برخی اعضا به‌شدت تحت نفوذ یکی از نمایندگان كنوني خرم‌آباد در مجلس هستند و خط و مشی‌ها را او به اين افراد تحمیل می‌کنند. این موضوع برای مرکز استان که افسار امور شهری خود را به دست این چنین افرادی سپرده‌اند، بسیار تاسف‌انگیز است. یافته نیوز
دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • ناشناس
    • 6 آذر 1393 08:29
    • 0
    دوقرون آش به همین خیال باش

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید